Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
För din skull Rolf så hoppas jag du har rätt. Men för min skull så hoppas jag tiden går sakta, eftersom jag tydligen inte vinner dom där miljonerna som jag vill.
Nån som tror att årets julskyltning blir succe ;D Vilken otur för dom som ska jobba i detta vädret.
Jag är en av dom som inte kommer att gå ut på "stan" idag.
Nån som tror att årets julskyltning blir succe ;D Vilken otur för dom som ska jobba i detta vädret.
Jag är en av dom som inte kommer att gå ut på "stan" idag.
Ligger på soffan och väntar på att bastun ska bli varm Blir lite irriterad på blåsten som gör så att parabolen tappar signalen då och då. Men det blir väl bättre lite senare
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.