Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"ledarn " sa:
Lill-broschan är ju mycket yngre så det kan vara en förklaring :)

Men "lilla" PA ska väl börja jobba på Peppar tror jag...?

Har även bott hemma hos mellanbrodern på Gotland.
Kondom utdelaren i Afrika (Enligt honom själv) :laugh: :laugh:
Där måste han ha gjort ett bra jobb för dom har minskat barnafödandet i Afrika från 5 barn till 2 i snitt på dom senaste 5 åren :D

Nu vart det strömavbrott här, får man köra med det mobila bredbandet.
Bra att vi släpat fram en massa ljus och fotogenlampa. Och laga lite mat på gasolköket.
Får se om vi hörs senare, ska spara på batterierna i datorn :D

"ano " sa:
Kanske var det all den belysningen som orsakade överbelastning i elnätet ;)
Nä du, det var kolsvart när man tittade ut över åkrarna också. Men det går ingen nöd på oss Fläskkotlett med sås och potatis på gasolköket.
Men det är klart att man ska på muggen när vi bara har det vattnet som finns i hydroforen. Det går bra det med vi har 6 olika toaletter som vi kan använda :)
Men det är rätt mysigt när strömmen går.

P1000119.jpg

Har varit på immigrationsmyndigheten i Phuket town och fått min 90 dagars stämpel.Inga problem om man gör som de säger.Inte ifrågasätta för det är tabu i Thailand.

Har kommit hem från jobbet och har den yngsta katten i knät. Hon är otroligt kelen, man kan nästan tro att hon har saknat mig :)

Nu har jag betalat in alla räkningarna för denna månaden.

Vem sköter sånt hos er som har respektive?
Ni eller respektiven?

"Kycklingen " sa:
Nu har jag betalat in alla räkningarna för denna månaden.

Vem sköter sånt hos er som har respektive?
Ni eller respektiven?
respektiven dvs. min finansminister som alltid ser till att det finns pengar på kontot, fan vet hur :D

Nja hemma hos oss är det allt jag som får sköta det. Därför ligger det mesta på autogiro, resten betalar jag via internetbanken innan jag åker eller direkt när jag har kommit hem.

Sitter och lyssnar på när Liverpoolfansen sjunger så vackert på Stamford Bridge. Chelsea - Liverpool 0-2 efter 84 minuter. ;D

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K