Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag snickrade vi vidare på sjöboden men det blev några öl i solskenet dagen till ära, vi fick även besökt av en kompis som kom och lade till med sin fiskebåt.
Skrattar fortfarande gott åt Masked Singer igår kväll. När man tog av Mullvadens mask satt jag själv som en fågelholk tillsammans med nästan alla andra. Ingen anade att det var Janne Andersson därinne, förbaskat bra gjort av honom. All heder för modet!
Tyvärr är allt för många helt klar beroende av dessa bidrag som i praktiken utgör "pension", detta pga att den allmänna pensionen är för låg när den betalas
I går var jag hos en av sönerna och fick fin mat, vara åskådare till barnkonflikter mellan tre barnbarn och leka med en hund. I dag ska jag och frugan vara ensamma gäster hos en av sönerna. Räknar med en stillsam kväll och tid att diskutera ett bilbyte. Har längtat efter en nyare bil med automat och backkamera i stället för min gamla Skoda från 2008 med svagaste motorn.
12 timmar sa frugan att det tog att köra upp till byn idag, glad jag är ombord och slapp köra dit upp, kan dom hänga där hela skollovet och ungarna fått kommit ifrån datorerna lite.
Själv ligger jag i kojen och väntar på påskmiddagen, vart ute på däck och underhållit lite brandutrustning.
Imorrn blir det nog börja gymma, lite större gym här ombord än förra båten.
Den röda båten tagen med flygfoto blir mitt andra hem framigenom
Har inte nåt egettaget foto på den utifrån än.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.