Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I dag har jag tittat på kandidater till bilbyte och första vm-partiet i schack. Snart ska vi åka till en son som vi hälsade på tidigare. Frugan blev pålurad en bingolott. Jag hävdar, att det ingick i köpet att hon skulle instrueras hur det går till att vinna. Det blir ett försök i em. Jag är nöjd om jag slipper engagera mig i spel, som inte är roliga.
I morgon åker vi och tittar på några bilar är planen. Det verkar dra ihop sig till bråk om biogasen. EU har bestämt att skattefriheten upphör. Det var några tyskar, som var avis på Sverige och bråkade och råkade få rätt trots ett annat EU-beslut. Ingen gasbil för mig.
Skäralid är en av de absolut vackraste delarna av Skåne. Fint att det blev nationalpark för ett antal år sedan. Jag käkade gåsmiddag hos Kalle på Spången när farsan fyllde 90 för snart 7 år sedan, kan verkligen rekommenderas. Edvard Persson i högtalarna hela tiden.
Var hos en av sönerna för att han och hans sambo skulle visa frugan hur bingolotto går till. Märkligt nog tyckte frugan att det var roligt. Dessutom vann hon någon sorts lågvinst. Nu är risken stor, att det blir bingolotto fler gånger.
Var hos en av sönerna för att han och hans sambo skulle visa frugan hur bingolotto går till. Märkligt nog tyckte frugan att det var roligt. Dessutom vann hon någon sorts lågvinst. Nu är risken stor, att det blir bingolotto fler gånger.
Humöret på topp hos lilla sambon, och frullen på hotellet var god. Efteråt slank det även ner några plättar med grädde & sylt. Och nu kl 09 kommer taxin för transport till Arlanda.
Humöret på topp hos lilla sambon, och frullen på hotellet var god. Efteråt slank det även ner några plättar med grädde & sylt. Och nu kl 09 kommer taxin för transport till Arlanda.
Såg på ett av dina foton att dom serverade Khaow Kaa Moo (fläsklägg), det är något jag sällan missar om jag är på något ställe där detta serveras, riktigt gott tillsammans med ris och man brukar ju även få en skål med en god soppa till.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.