Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kommer man hem, vad har hänt. Jo avloppsslangen till diskmaskinen har det gått hål på. Så nu får man byta delar av golvet i köket >:( Läckan fixad slangen bytt. Tur att det är golvvärme och en helsvetsad matta under klick golvet.
Så golvjobbet får vi ta i mellandagarna, man ska göra nåt då också :D

Vilken osis. Skall nog se till att kolla hur slangen till vår diskmaskin ser ut när jag kommer hem. Bäst att mota Olle i grind! ::)

"Berralund " sa:
Vilken osis. Skall nog se till att kolla hur slangen till vår diskmaskin ser ut när jag kommer hem. Bäst att mota Olle i grind! ::)
Det är nog ingen dum ide, hetvatten och maskindiskmedel kan ju tära på vissa slangtyper

Jo-Be vad är det för Avatar du har nu, har försökt att lista ut det utan att googla :D men inte lyckats

"Rolf " sa:
Jo-Be vad är det för Avatar du har nu, har försökt att lista ut det utan att googla :D men inte lyckats

Hehehe!

Min avatar nu är en"Garuda"och det är den thailändska statens officiella märke, alla statliga delar har denna"Garuda"med en text under som talar om vilken branch det är och de är direkt underställda kungen..

Thai garuda.jpg

"Jo-Be " sa:
Hehehe!

Min avatar nu är en"Garuda"och det är den thailändska statens officiella märke, alla statliga delar har denna"Garuda"med en text under som talar om vilken branch det är och de är direkt underställda kungen..
Aha misstänkte nåt från Thailand. Och vad är din text då " Stolt pappa " :D

"Berralund " sa:
I kväll skall jag försöka titta på "Så mycket bättre". Det är ju Lalehs dag idag, får se hur mycket hon pratar.
Hon pratade ju sist, hacka inte på flickebarnet, hon är väl blyg :-[
Det börjar sprida sej en ljuvlig doft av mat i huset så jag kommer att följa ditt exempel efter middagen :P

Snabb reflektion innan läggdax:

1. Lalehs verk görs bäst av Laleh

2. Jag är säker på att jag hittat Timbuktu:s Pappa .... Jason du kan härmed sluta leta efter din pappa.. 8)

timbaktuu.jpg

Kopplar av, har satt på vinter galoscherna på båda bilarna och på släpkärran sen for fan i mej och jag sotade pannan så att det fanns en bra ursäkt att krypa in i bastun.
Så nu är man både ren och nöjd

"Rolf " sa:
Kopplar av, har satt på vinter galoscherna på båda bilarna och på släpkärran sen for fan i mej och jag sotade pannan så att det fanns en bra ursäkt att krypa in i bastun.
Så nu är man både ren och nöjd

Kanske dax att sätta på något/någon mer/annat än bara vinterdäcken, innan pipan och knasen åker fram 8) så allai familjen blir nöjda :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K