Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo inte helt omöjligt att det blir en tur upp till fjälls för att göra ett sista försök att lura upp stor rödingen & sova i Hillebergs tältet. Allt beror på vädret men brukar kunna vara fina nätter uppe på fjället i maj
Jo inte helt omöjligt att det blir en tur upp till fjälls för att göra ett sista försök att lura upp stor rödingen & sova i Hillebergs tältet. Allt beror på vädret men brukar kunna vara fina nätter uppe på fjället i maj
Tar ett par stänkare och firar att hustrun och hennes vuxne son får sitt visum till Sverige efter andra försöket på VFS Global. Det blir f-n i mig svårare och svårare för varje år.
Nu vill man skynda på euro7...bilens dator skall tömmas kontuernerligt OTA till myndighet samt att dina däck skall värderas hur mycket partiklar de riv upp... . Lätt lastbil ska framföras med tungt lastbilskort...? Hur mycket väger en stor Tessla idag, hahaha
Är som i Thailand sånna här vår dagar..man går bara runt o ät, hahaha. Nu har Baronen öppnats här mä till fågelkvittret i väntan på makaronerna blir klar . O räffsorna står bra där dom ä...
Jag åker inte med några bikers alls i Thailand. Inte så intressant på en Click 125 Jag snackar skit, kollar på hojar och dricker öl under tiden dom inte kör
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.