Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

I morgon bitti bär det iväg "hem" till Thailand igen. Så jag kollar en sista gång allt viktigt är med i resväskorna. För min del är det kamera och laddare till mobiler och dylikt, ost och riktigt kaffe samt julglögg till Legolas. Dvs lite i hörnet av en av väskorna. De andra är till brädden brädden fyllda med "vackra" saker som frugan bara måste ta med ner till Thailand. Saker som hon fyndat på diverse loppis under året. :) :) Saker som jag nog tycker är mest krimskrams, men som frugan och hennes väninnor i Thailand storögt betraktar och utbrister i soai mak mak. Smaken är ju som bekant som baken -delad. Men jag klagar inte för det gör henne glad och lycklig att fynda de här sakerna och sedan stolt visa upp dem för Thailändarna. Är det någon som känner igen detta eller är bara jag drabbad???

Vi hörs från Thailand om ett par dagar

/Anubaan

Anuban vilka åker du me ja åker me i morgon ja åker thai åker du me dom kan vi ju ljuga över en öl

micke

"glimten66 " sa:
Anuban vilka åker du me ja åker me i morgon ja åker thai åker du me dom kan vi ju ljuga över en öl

micke

Vilken osis :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Jag åker med Finair. Det är lite händigt för mig att flyga ut från Landvätter. Bara 2,5 tim med bil mot ca 4,5 upp till Arlanda. Så det får uppväga att byta plan i Helsingfors.
Men vi kanske får en andra chans på något sätt.

/Anubaan

"anubaan " sa:
Vilken osis :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Jag åker med Finair. Det är lite händigt för mig att flyga ut från Landvätter. Bara 2,5 tim med bil mot ca 4,5 upp till Arlanda. Så det får uppväga att byta plan i Helsingfors.
Men vi kanske får en andra chans på något sätt.

/Anubaan

Ja för fasen du ska väl ha glög me dig till Lego så kanske kan mötas där se bara till att lego säger till min tant några dagar innan ni ska dit så kanske vi kan titta förbi där så får lego bjuda på GT

Strålande idé Glimten, det får vi se till att mötas i Chaiyaphum. När landar du på suvvan?
Jag är där ca 7.30 på tisdag morgon.

/Anubaan

"anubaan " sa:
Strålande idé Glimten, det får vi se till att mötas i Chaiyaphum. När landar du på suvvan?
Jag är där ca 7.30 på tisdag morgon.

/Anubaan

Ja landar runt 6 på morgonen då väntar gumman på mig där :) sen bär det av mot ikea

"glimten66 " sa:
Ja landar runt 6 på morgonen då väntar gumman på mig där :) sen bär det av mot ikea
Kuslig lika planer vi har, skall också till IKEA. Måste ju kolla hur det är och sedan skall jag se om jag kan få frugan syster, som kommer och hämtar oss, att äta köttbullar med potatis och lingonsylt :thumbsup:. Frugan gillar det så kanske kanske...
/Anubaan

:wai: :wai: :wai: Tack Kycklingen de ska vi nog få bägge två ska försöka att skicka in lite material medans ja e nere e ju inte me datorn så mycke när ja e nere

micke glimt

Har idag varit på ett thailändskt sjukhus för första gången.Måste få ny blodtrycksmedecin.Fungerade jättebra.Kostade 1200 bath inklusive medecin för 2 månader.Det var ett privat sjukhus så inga väntetider. 8)

Mätt och belåten! Har precist slafsat i mig egen händigt tillredd Gröttkyta och kokta päron, det som blir över åker ner i små matlådor och rakt in i frysen, för senare konsumtion.. Smarrens värre :D

Väntar på att någon ska berätta nåt kul, eller har alla åkt till LOS. Här har det inte hänt nåt, förutom att mäklarens mailsever har lagt av så han kan inte skicka några info sidor. Dom har samma webbhotell som vi på CM hade förut Loopia, den har stått sen i går kväll, svagt

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K