Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Berralund " sa:
Toppenidé, men tyvärr funkar inte nr 2 och 3 där jag befinner mig. Så jag får allt bita i det sura äpplet... :'(
Be dom hemma att spela in det, handboll, damer, dannmark, njä, får nog bli På spåret så man får glänsa lite för frugan :D

2 stora stekar (gris) ligger och puttrar i stekpannan, huvudvärken borta, plockat undan alla glas sen i går kväll.

Sitter i fotbad, en halvliter grogg framför mig, en film inspelad, filten tätt omkring mig, minusgrader utanför, hittade lite torr tobak ovanför spisen......

Varför berätta detta ? Inte en aning.. hjärnsläpp......

Näe!
Nu blir det lite matlagning, funderar på fixa till korvstroganoff med kokt plugg.
Resten som blir över åker in i frysen, för senare intag..

Inne igen efter att ha varit ute och tagit hand om ett stormskadat hus.
Hela skiten låg på backen uppslitet med pålar och allt.
Men nu är det reparerat och snyggt och prydligt så att våra småfåglar kan sitta och äta i lugn och ro av sitt fågelfrö och talgbollar :)
Har meckat till en ny sats tobak som anlände med posten i fredags så nu ska det ligga och moja in lite whisky smak tills i morgon.

"Berralund " sa:
Snitsare där! Gott med folk som är händiga när man själv har tummen mitt i näven (nästan åtminstone). :thumbsup:
Har sett att du har en massa kvaliteter som jag aldrig kommer i närheten av.
Alldeles för många knappar och rattar :)

Japp!
Då har man gjort det igen, tillrett alldeles för j*kla god Korvstroganoff & kokt plugg, nu kan och får man klppa sig själv på magen ytterligare dag till.. :D

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K