Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ser lite ut som i Thailand, trodde Sverige var ett mer utvecklat land. En soptunna bredvid bordet borde ha installerats, och någon som tömmer den med jämna mellanrum. Kanske är nedragningar på sådan arbetskraft?
Soptunna finns. Spelade nog ingen roll för dom som skräpade ned. Sverige är på många områden ett mer utvecklat land än Thailand men det finns en hel generation nu som inte vuxit upp med kampanjen ”Håll Sverige rent”.
Soptunna finns. Spelade nog ingen roll för dom som skräpade ned. Sverige är på många områden ett mer utvecklat land än Thailand men det finns en hel generation nu som inte vuxit upp med kampanjen ”Håll Sverige rent”.
Jag anvnder inte nån hjälp Ok det blir fel ibland och då förstår ni inte, Ni kan inte tänka utanför ramen, en felstavning eller nåt
annars så fattar ni itne vad som står där utan google måste det vara annars,inte förstå
På väg tillbaka till skogen igen efter 2 nätter hemma,jag & jycken blir här nu några dagar i karantän och i väntan på att se om jag får Coviden.... Hemma är lilla sambon testad & konstaterad med skiten.. Symptomen är mycket rethosta och låg feber.
Får förebygga den med nån bira & eventuellt nån destillerad dryck här ute i bushen
På väg tillbaka till skogen igen efter 2 nätter hemma,jag & jycken blir här nu några dagar i karantän och i väntan på att se om jag får Coviden.... Hemma är lilla sambon testad & konstaterad med skiten.. Symptomen är mycket rethosta och låg feber.
Får förebygga den med nån bira & eventuellt nån destillerad dryck här ute i bushen
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.