Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

img_7802-jpeg.150830

Ser lite ut som i Thailand, trodde Sverige var ett mer utvecklat land. En soptunna bredvid bordet borde ha installerats, och någon som tömmer den med jämna mellanrum. Kanske är nedragningar på sådan arbetskraft?
Soptunna finns. Spelade nog ingen roll för dom som skräpade ned. Sverige är på många områden ett mer utvecklat land än Thailand men det finns en hel generation nu som inte vuxit upp med kampanjen ”Håll Sverige rent”.

En sådan kan nog behövas här på TS. :nod:

I en annan tråd var det någon som skulle använda en "vass matta", istället för hönsnät, när det skulle putsas en vägg! :unsure:
Jag tror mycket av särskrivningar som görs på nätet kan skyllas på stavningskontrollen.

Det blir "felstavat" om det skrivits ihop men "rätt" om orden tas i sär.

Tumregeln;

Svenskan skriver ALLTID ihop
Engelskan skriver ALDRIG i hop

Jag tror mycket av särskrivningar som görs på nätet kan skyllas på stavningskontrollen.

Det blir "felstavat" om det skrivits ihop men "rätt" om orden tas i sär.

Tumregeln;

Svenskan skriver ALLTID ihop
Engelskan skriver ALDRIG i hop
Alla här använder väl stavningskontrollen dom kan inte skriva annars och dålig på att läsa om nåpon skriver utan, Då stämmer det inte för dom

Finns det inget tillägg till stavningskontrollen? Ett Bao add on? Så man kan skriva som du?

Du har en egen unik stil, den borde fångas upp av svenska Akademien och kulturminnsskyddas!
Jag anvnder inte nån hjälp Ok det blir fel ibland och då förstår ni inte, Ni kan inte tänka utanför ramen, en felstavning eller nåt
annars så fattar ni itne vad som står där utan google måste det vara annars,inte förstå

På väg tillbaka till skogen igen efter 2 nätter hemma,jag & jycken blir här nu några dagar i karantän och i väntan på att se om jag får Coviden.... Hemma är lilla sambon testad & konstaterad med skiten.. Symptomen är mycket rethosta och låg feber.
Får förebygga den med nån bira & eventuellt nån destillerad dryck här ute i bushen ;)

20230907_133554.jpg

På väg tillbaka till skogen igen efter 2 nätter hemma,jag & jycken blir här nu några dagar i karantän och i väntan på att se om jag får Coviden.... Hemma är lilla sambon testad & konstaterad med skiten.. Symptomen är mycket rethosta och låg feber.
Får förebygga den med nån bira & eventuellt nån destillerad dryck här ute i bushen ;)

20230907_133554.jpg
Blev det nån fågel eller bara frisk luft

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7