Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kollar in vin-odlingen i trädgården

IMG_20230921_115202.jpg

IMG_20230921_115210.jpg

IMG_20230921_115223.jpg

IMG_20230921_115228.jpg

Sådär ja!
Nu har jag klippt gräset sista? gången för säsongen.
En underbar (sensommardag) höstdag med strålande sol och 21 grader varmt.
Det var inte så farligt mycket mygg heller.
Ibland är livet toppen

20230921_174342.jpg
Klippte precis också gräset och här har vi 24 grader idag. Tror tyvärr det blir en eller två gånger till i år

Kollar i appen i mobilen så gräsklipparen sköter sig vid andra huset i närheten (betydligt större tomt där)

Screenshot_2023-09-21-18-48-33-182_com.husqvarna.automowerconnect.jpg

Varit hos läkaren i dag för kontroll. Därefter jakt på medicinen. Slut och kan ej beställas. Apoteksnong var vänlig nog att leta reda på ett apotek som hade några förpackningar kvar. Bara att ta T-banan dit. Bara en timmes extra besvär men det måste vara besvärligt när ett sådant problem uppträder i glesbygden. Eftersom jag åker till BKK på tisdag var det bråttom. Nu är det mesta packat och klart. Återstår en kontroll att alla papper och dataprylar är med.

Dropped finger syndrom efter tunga lyft...? Fick liknande förra sommaren men fick en skena att sätta på:)
Nej har inga problem med fingrarna eller andra kroppsdelar. Men får väl ta och googla hur man dricker kaffe för att passa in på Kengsinton rd....

Kan bara säga att jag aldrig sett så många Rolls Royce, Bentley och framför allt MB S klass som idag

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K