Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Strax dags att gå upp, hoppas dom är klara vid riggen och satt kurs mot Aberdeen till lunch så får jag 4 timmar extra ledigt.
Frugan och ungarna har hoppat in i Fården och satt kurs mot byn, skollov nu så dom blir väl där till den 24:de.
Jag landar 21:ste men tänkte isåfall åker jag till condon och hänger i stan 3 dagar, har ingen nyckel till huset med mig.
Till condon har jag liggandes vid condot ifall någon mäklare skall visa den.
3 dagars poolhäng ;)

Tänkte ta en fodkryssning för barnen som båda fyllde år när vi var bortresa men valde istället middag på Icon Siam. Maten går inte ens att jämföra. Fin utsikt här med

20231008_162213.jpg

20231008_162208.jpg

20231008_161832.jpg

20231008_161254.jpg

1696758310327.jpg

Ja men herregud vist ska bilen vara ren och snygg med det priset. Du är pensinär och orkar inte städa bilen, va fan. Men åka iaväg
och fika äta lunch det klarar du av Huva vilken lat gubbe. Går du bara hemma med händerna bakom ryggen som många som
Har din hobby inom kyrkan
Du är ju rent oförskämd din orm, varför angripa Berra, han gör väl vad fn han vill med sin bil, och att lägga tid i Kyrkan är hedervärt, sätt i korken på eldvattnet, du svamlar med kluven tunga

Hej

Avslutade årets seriespel idag med sista matchen för 15-16 års laget, vi mötte Grebbestad IF på hemmaplan och vann med hela 5-0, det var min pojkes sista match och han gjorde ett av målen, sen avtackades han av laget i omklädningsrummet, efter det åkte jag med större delen av laget till en närbelägen pizzeria där firandet fortsatte.
Sen åkte vi hem och tittade på Liverpool som bara fick 2-2 borta mot Brighton, så det var en dag i fotbollens tecken.

Igår var bi ute och drog våra hummertinor och det blev ånyo 10 st med hem och en korg med krabba, det hade ju blåst rejält dagen innan och det gillar ju krabborna.

Mvh isan lover

Är med frugan till släktens sjukhem. Hon bossar i dag. Har problem med att några anställda bestämt sig för att åka hem till Isan några dagar helt plötsligt. Man har ofta problem med hög personalomsättning med oklara orsaker. Här är 29 grader C. När det blir lite svalare blir det promenader.
Innan blir det tidningsläsning och diskussioner på TS. Trist tid vi lever i med mycket krigande.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K