Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hyr eller köpt?
Ser fint ut och stort.
Det är köpt av frugan och några av hennes släktingar. Jag är medfinansiär. Det finns många lediga hus här. Både som förstahands och vidareförsäljning. Vårt hus hade stått tomt cirka ett år. Prisskillnaden mot ett mindre hus var blygsamt. Fördelen med det här huset är att vi bara har en granne. Resten är gata eller liten "park" med några leksaker för barn.

Det är köpt av frugan och några av hennes släktingar. Jag är medfinansiär. Det finns många lediga hus här. Både som förstahands och vidareförsäljning. Vårt hus hade stått tomt cirka ett år. Prisskillnaden mot ett mindre hus var blygsamt. Fördelen med det här huset är att vi bara har en granne. Resten är gata eller liten "park" med några leksaker för barn.
Jag upplevde också att det fanns mycket ledigt till vettiga priser i Thailand när jag bodde där.
Förmodligen för att det är svårare att belåna hus som är mer än fem år gamla och kontant kunde många inte köpa.
Men underhåll och skötsel var dåligt så nytt var bättre än att renovera.

På väg till Baan Rai Studio för fika och lite mat.

Screenshot_20231011_111926_Maps.jpg

Nu på förmiddagen så tog jag elmoppen ut på en resa till Bredden och Biltema för att lufta den lite, men också för att tömma mitt LG batteri för lite påfyllning/Laddning som inte har blivit av på en stund.
Vet att de här nya litiumbatterier inte behövs dras ut/tömmas som de äldre batterierna var tvungna att bli gjorda, men det var i alla fall trevligt att åka bakvägarna till Bredden och få lite sol och fartvind i ansiktet...

@JBK.Ltd."121,5kg"

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar