Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Brukar springa förbi vid 6.30-tiden på morgonen och då ligger båtarna där.
Samtidigt inte långt därifrån samlas hundratals katoyer på efterfest och fortsatt party.
Får en del visslingar och inbjudningar när jag passerar förbi.
(Fotot taget i andra änden av beachen vid Yinyom Beach nedanför Pratumnak. Koh Larn i bakgrunden).
Kom precis hem ifrån dagens hummerfiske, det blev 9 humrar idag och en hel korg med krabbor, en del tinor hade flyttat sig i stormen som ju nådde 30 m/s i byarna, idag var det lugnare på sjön med en nordvästlig vind på 8-10 m/s.
Hemkommen från far, han var relativt pigg idag så det gick att kommunicera hjälpligt. Trevligt när det är så någon gång. Köpte med blåbärsmuffins till kaffet och den slank ner utan problem, även hos undertecknad.
Mönstrar av en dag tidigare, blir det 3 nätter i ett grått, kallt trist Sverige, blir det nog många fylleinlägg och varningar 5555.
Finns inte mycket annat att göra, alla jobbar ju.
Får se om jag kan tidigarelägga flyget till Thailand men risk det blir dyrt då jag inte har full flex och får betala mellanskillnaden och Onsd biljetten nu kostar mer än dubbelt som min t&r resa.
Mönstrar av en dag tidigare, blir det 3 nätter i ett grått, kallt trist Sverige, blir det nog många fylleinlägg och varningar 5555.
Får se om jag kan tidigarelägga flyget till Thailand men risk det blir dyrt då jag inte har full flex och får betala mellanskillnaden och Onsd biljetten nu kostar mer än dubbelt som min t&r resa.
I dag ska frugan ha skräpslängardag i gamla huset som ett led i flyttningen. Blir nog tid över för nyhetsflödet för min del. Längtar efter goda nyheter. Kanske kommer det när rapportsäsongen drar i gång. Frugan fyller år på onsdag då Volvo rapporterar.
I dag ska frugan ha skräpslängardag i gamla huset som ett led i flyttningen. Blir nog tid över för nyhetsflödet för min del. Längtar efter goda nyheter. Kanske kommer det när rapportsäsongen drar i gång. Frugan fyller år på onsdag då Volvo rapporterar.
Frugan räknade med en ledig dag men det blev inget av med det. Telefonen ringde 04.55, kan du vara här kl 6? Det blev så att den snälle maken ställde upp och körde, hon hann inte med tåget. Så det blir säkert ett antal extra koppar kaffe under dagen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.