Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag har det varit fulltecknat schema igen. Möten på eftermiddagen och nu på kvällen innebandyträning med lilleman. Nu ett glas mjölk, dusch och sängdags. Lär vakna när frugan går upp kl 4.
Inte bra att starta från bilen , Kan flippa ut totalt pga. elektriska magnetfält kompisens gjorde det o repade hela motorhuven, Själv flippade min mavic ut vid en start närma en nergrävd kabel.
Inte bra att starta från bilen , Kan flippa ut totalt pga. elektriska magnetfält kompisens gjorde det o repade hela motorhuven, Själv flippade min mavic ut vid en start närma en nergrävd kabel.
Fick bytt rum nu och hon sa att det vart fel i mailen dom skickade innan och sa 550kr natten, blev 320kr natten.
Helt ok pris ingen lyx men bra rum till det priset.
Lite bortskämda är vi sjömän med våra hotellavtal
Igentligen borde man unna sig lite, sparar för mycket tom bankens kalkulator säger det.
Skulle bara lägga undan 15k kr men blev 36k kr av månadslönen som åkte i sparande.
Man har ju råd att ha lite kul med.
Men men jag är som ja är och tar tid vänja sig till att nu är man pensionberättigad och sjukvård.
Tog en promenad längs vår vackra å istället för det uteblivna besöket i Malmö. Inte mycket höstfärger än men nu lär det gå snabbt. Mycket vatten i Silverforsen också.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.