Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag har varit säljare på verktyg och maskiner så nog vet jag vad som är bra och dåligt, Batterierna klarar inte värmen om dom inte
används, samma våra pickis och tuk tuk lesar jag batterier när v i är där en mån Traktorn tar min sväger jättebra hand om
Jag jobbar mycket bara på tomten vill inte åka dit för nåt. Alla verktyg jag tagit dit under 20 år är 220 och kabel
Ja att du fortsatt tillhör dom som tror man behöver ta med sig till Thailand och inte tror går att få tag på här tvivlar jag inte ett ögonblick på, finns ju några sådana här som fortsatt tror att det är som för 20 år sen.

Är väl bara att köpa här hade flera Black and Decker batteridrivna och flera Makita batteridrivna på Homepro, även andra kända märken.
Jag ville ha en ny borrmaskin och idag passade det att köpa en.

Jag har IKEA batteridriven skruvdragare köpt på IKEA Bang-na, den har jag haft i ca 8 år och funkar fortsatt kanon.

Man behöver inte ta med sig nåt till Thailand idag, världen utvecklas även fast du står still.
Ja det vet ja väll men lämna barrerier ett år inte bra, Jag har provat så jag vet

Jag satt just ute och tittade på solnedgången som nu övergått till Thailändskt åskoväder.

IMG_6088.jpeg

Jag har varit säljare på verktyg och maskiner så nog vet jag vad som är bra och dåligt, Batterierna klarar inte värmen om dom inte
används, samma våra pickis och tuk tuk lesar jag batterier när v i är där en mån Traktorn tar min sväger jättebra hand om
Jag jobbar mycket bara på tomten vill inte åka dit för nåt. Alla verktyg jag tagit dit under 20 år är 220 och kabel
Nä du har bara köpt fel grejor. Du sålde säkert skitgrejer också.

Då lilla sambon jobbar efm så passade jag på att åka & sätta mig i rävkuren, få se hur länge jag har tålamod att sitta kvar kanske fram mot 22-23..
Köpte en påse med plockgodis så jag håller mig vaken:)
Har även kåpor med FM radio & lyssnar nu på sportradion som refererar damfotboll Swe-Schweiz..
Ha Ha sitta på ett rävpass och lyssna på damfotboll måste vara en höjdare på kvällen

Frugan är på föräldrarmöte för yngste nu på morgonen, han får väl betyg busunge ;)
Sen får vi se om det blir ner på Central och se på Bio är ju risk för mycket trafik då det skall vara bikini-race och concert nere på beach roaden, då brukar det bli kö in till Central och ont om parkering.
Står på skyltarna in front of central så då hamnar man mitt i.
Kanske bättre åka imorrn, får se efter föräldrarmötet.

20231028_081720.jpg

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar