Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Blodspill från den dömde släpptes ut på wgna hemmanet för att hålla "hembesök" borta likt som vi nu plantera tibast utanför gården.... :love_transparent: :beer:

Lagat lite mat åt mor som jag lämnar över i morgon + en hög med kokta potatisar

IMG_1430.jpeg

Nytt vulkanutbrott vis Grindavik och det kom överaskande fort då jag läste bara för några timmar sedan att evakueringen skulle ske imorgon kväll.

Nytt vulkanutbrott vis Grindavik och det kom överaskande fort då jag läste bara för några timmar sedan att evakueringen skulle ske imorgon kväll.

Ja jag är fullt upptagen med att titta på webkameror över området. Det ser inte bra ut för Grindavik.

Ja jag är fullt upptagen med att titta på webkameror över området. Det ser inte bra ut för Grindavik.
Ja lavan har nu nått hus i Grindavik!

@jadong har du provat jadong. Vart nåhonstans och gjorde dom på lao khao? Gick det att dricka

Jadong kan vara utan alkohol? Typ som tevatten gjort på bark och trä?

Alkoholvarianten heter det Laodong?

Haha många frågor nu skål

170525885104281682959506028047.jpg
Alkoholvarianten heter laojadong, den har man druckit några gånger men några år sen sist.
Sist var med några byggarbetare från norra thailand i ett hål i väggen utanför villagen där vi bor.
Brukar ju stå Lao jadong stånd lite här och där o säljer en snaps för 10 baht.
Stod bla ett laojadong stånd strax innan chikanen på soi beukaw förr iaf.

Alkoholvarianten heter laojadong, den har man druckit några gånger men några år sen sist.
Sist var med några byggarbetare från norra thailand i ett hål i väggen utanför villagen där vi bor.
Brukar ju stå Lao jadong stånd lite här och där o säljer en snaps för 10 baht.
Stod bla ett laojadong stånd strax innan chikanen på soi beukaw förr iaf.
Ja kanske blir att man testar nån gång innan man dör vem vet..

Dock tog jag oskulden på lao khaoen för typ 6 år sedan på koh chang. Jonas Jonassons bar. Keybordisten i Bob Hund tyingade mig att prova på nyår. Undrar om han kommer till Thailand nåt nuförtiden?

Ja kanske blir att man testar nån gång innan man dör vem vet..

Dock tog jag oskulden på lao khaoen för typ 6 år sedan på koh chang. Jonas Jonassons bar. Keybordisten i Bob Hund tyingade mig att prova på nyår. Undrar om han kommer till Thailand nåt nuförtiden?
Ja lao khao har man ju druckit många gånger när man bodde i byn.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K