Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Och nu börjar det dyka upp videor på nätet om hur man byter till W11 från W10 på dator fast M-soft säger att det inte går!
Enligt M-soft så har inte gamla datorer ett visst chip som behövs för att installera W11 men det skall gå att åka runt "problemet"!
Var det info till mig eller en fråga? Man kan gratis uppgradera till Windows 11, i alla fall med våra licenser. Om hårdvaran stödjer det är en helt annan fråga.
Jag vart sugen på jordgubbar idag men det får vänta tills midsommar. 75 spänn för en liter anser jag vara snudd på ocker. Det högsta pris jag någonsin sett, så gott är det inte.
Jag vart sugen på jordgubbar idag men det får vänta tills midsommar. 75 spänn för en liter anser jag vara snudd på ocker. Det högsta pris jag någonsin sett, så gott är det inte.
Blev mer eller mindre tvingad ut i morsans satans jordgubbsland i mina yngre år så jag skulle inte ens få för mig att betala 10 kronor för en liter och de godaste jordgubbarna Precosa finns väl knappt kvar längre. Jag har köpt dyra jordgubbar i för att provsmaka men det var ingen höjdare.
Morgonens småfix i ett gammalt hus,byte av krankäglor på tvättstället i lilltoan, men har nog ett större problem än så.
Tycker mig höra ett droppande ljud någonstans i ett golv och ligger 2 rör ut mot garaget kan vara där i dom..
Så måste försöka hitta några kopplingar & plugga rören i tvättstugan där dom går ner mot betongplatta.
Då var morgon dagens taxiresa, för beställd.
Har börjat tömma kylskåpet på saker med kort hållbarhet, grönsaker å sånt har hyresvärdens fru fått och det enda som ska vara kvar är det som finns i frysen, men annars ut med det andra.
Igår eftermiddag, gjordes TDAC färdigt för (Thailand Digital Arrival Card) ankomsten till Suvarnabhumi airport och dessa där som har en Jimmie Åkessons attityd att fąranger är inget annat än "pengar" till thailändska staten.
Förlängningssladd med 5 jordade uttag och 2 usb laddkontakter. Sladden är en 3-ledare, med en pågjuten 2 -ledarstickpropp. Är inget hemmasnickeri utan från butik.
Förlängningssladd med 5 jordade uttag och 2 usb laddkontakter. Sladden är en 3-ledare, med en pågjuten 2 -ledarstickpropp. Är inget hemmasnickeri utan från butik.
Idag är dom i condon, den har vi ju inte haft tillgång till på 1 och 1/2 år.
Se om man får tid att nyttja den lite när man flyger ner om 1 och 1/2 vecka.
Blir väl inte så mycket slappa denna gången, mycket som skall fixas.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.