Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mycket stundenter iaf, är ju student stad och det märks lite på cafeer och pubar, känns ungdomligt, fint universitetsområde.
Dock är inte stranden och vattnet så fint som påstås.
Om det inte har rensats upp på stranden, inte vart där sen pandemin.
Sitter i uterummet och har tryckt i mig en riktig bukfylla, pizza Quattro Stagioni. Orkade inte ens äta hälften. Vi har en riktigt fin kväll, trots att några molntussar har dykt upp. 21 grader.
Sitter i uterummet och har tryckt i mig en riktig bukfylla, pizza Quattro Stagioni. Orkade inte ens äta hälften. Vi har en riktigt fin kväll, trots att några molntussar har dykt upp. 21 grader.
Nu blir det några dagar till kaj och tankrengöring, det är dock inte vi nåt direkt involverade i, kommer externt företag och vaskar tankarna, vi bara inspekterar.
Hemma har dom sovit i condon inne i Pattaya inatt, morgondopp i poolen.
Fixat till ugnsbakad pastej till kompisen från England. Jag har ju nyckel och fri tillgång till hans poolområde så då får jag bjuda på något annat och båda blir nöjda.
Min aircon började låta lite oroväckande men det kanske de gör efter 12-13 år, så igår åkte jag hem till Puff och beställde en ny, så idag kom Piff och Puff och installerade en ny.
Fick elräkningen idag som var cirka 1000 Baht mindre än förra månaden och om jag läst och förstått den rätt så har min nya aircon betalat sig på 14-15 månader.
Mycket stundenter iaf, är ju student stad och det märks lite på cafeer och pubar, känns ungdomligt, fint universitetsområde.
Dock är inte stranden och vattnet så fint som påstås.
Om det inte har rensats upp på stranden, inte vart där sen pandemin.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.