Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Förstår fortfarande inte hur du frivilligt kan lämna Pattaya och flytta till Sverige. Du har ju det bra i Pattaya, bra boende, bra inkomst. Bra väder billig mat......etc etc.

Istället väljer du att flytta till Sverige vilket innebär kallt 10 månader om året, dyrare med allt i genomsnitt, vresiga, stöddiga, deprimerade människor omkring dig.

Det livet tänker du tvinga på dina barn och din fru. Är du säker på att familjen kommer att trivas i "glada" Svedala?

BTT

Förstår fortfarande inte hur du frivilligt kan lämna Pattaya och flytta till Sverige. Du har ju det bra i Pattaya, bra boende, bra inkomst. Bra väder billig mat......etc etc.

Istället väljer du att flytta till Sverige vilket innebär kallt 10 månader om året, dyrare med allt i genomsnitt, vresiga, stöddiga, deprimerade människor omkring dig.

Det livet tänker du tvinga på dina barn och din fru. Är du säker på att familjen kommer att trivas i "glada" Svedala?

BTT
Trivs dom inte så går det alltid att flytta igen. Men det är väl positivt att familjen vill ge Sverige en chans.
Låt du @PanPan göra det som han och hans familj vill.
Du ska nog inte ens yttra dig i detta, du som planerar träffar , resor mm och ändå händer inget, iallafall inte på dom senaste 25 åren.

BTT

Du är väl den sista man rådfrågar vid större frågor gällande livet.
Jag tror inte att PanPan fäster så stor vikt vid dina tycken eller råd & rön.

Dags för en liten tripp till Malmö

17518023120885378799594045821143.webp

BTT
Ska du ge råd till andra som inte ens vågar gå ut i skogen,,,ha ha.
Vilken pajas.

Blev lite trött när jag kom fram så la mig på sängen, blir nog ingen öl.
Tar morgonpromenad istället.
Imorrn skall jag kolla upp om finns någon bilhandlare som vill köpa en Ford, orkar inte hålla på och annonsera själv.
På Tisd in till Bangkok och hämta UT, har ju glömt fråga om man kan få det skickat till konsulatet.
Tänkte ringer och hör om den möjligheten innan kör till Bangkok, fast blir taxi isåfall. Skall inte in och riskera bilolycka i Bangkoktrafiken när tänkt sälja ;)
Efter 6 månader i sträck i Sverige så slår jag fel på blinkers och vindrutetorkare i båda länderna nu ;)

Har man inget intresse av varken svamp eller bärplockning. Vad ska man då springa runt ute i skogen för?

BTT
Så lät det inte då.
Då var du sååå rädd för alla farliga djur i skogen.
Du är feg helt enkelt.
Hur många forumträffar har du planerat och aldrig vågat genomföra?
Beställa hotell i Thailand och inte vågat visa dig där eller ens avboka.
Jag ska inte skriva här vad Maitan tyckte om dig för det vore olämpligt på ett forum.
Har du vågat besöka en forumträff?? Tror inte det.
En krake är vad du är enl. mig.

Nej förmodligen inte men man har väl rätt att utrycka sina åsikter fritt i Sverige än så länge??

BTT

Viss har man rätt att uttrycka sig.
Vad tycker du själv att dina tips och råd är värda, sett ur andras situation och tillvaro?

Pendla mellan Norge och Thailand, betala flygbiljetter, betala för sjukvård eller försäkring och betala för barnens skola i tillägg till att redan betala en massa skatt för skola och sjukvård.

Du som är ofantligt snål bör ju inse att en billig tallrik med stekt ris inte kompenserar för kostnaderna.

Blev lite trött när jag kom fram så la mig på sängen, blir nog ingen öl.
Tar morgonpromenad istället.
Imorrn skall jag kolla upp om finns någon bilhandlare som vill köpa en Ford, orkar inte hålla på och annonsera själv.
På Tisd in till Bangkok och hämta UT, har ju glömt fråga om man kan få det skickat till konsulatet.
Tänkte ringer och hör om den möjligheten innan kör till Bangkok, fast blir taxi isåfall. Skall inte in och riskera bilolycka i Bangkoktrafiken när tänkt sälja ;)
Efter 6 månader i sträck i Sverige så slår jag fel på blinkers och vindrutetorkare i båda länderna nu ;)

Vindrutetorkarkontot blir alltid högt när man pendlar mellan Sverige och Thailand.

Viss har man rätt att uttrycka sig.
Vad tycker du själv att dina tips och råd är värda, sett ur andras situation och tillvaro?

Pendla mellan Norge och Thailand, betala flygbiljetter, betala för sjukvård eller försäkring och betala för barnens skola i tillägg till att redan betala en massa skatt för skola och sjukvård.

Du som är ofantligt snål bör ju inse att en billig tallrik med stekt ris inte kompenserar för kostnaderna.
Jag tror att bodern läste att @PanPan skulle dricka öl efter att han fixat med städningen mm.
Brodern trodde han skulle gå igång @PanPan. Men tji fick brodern

Så lät det inte då.
Då var du sååå rädd för alla farliga djur i skogen.
Du är feg helt enkelt.
Hur många forumträffar har du planerat och aldrig vågat genomföra?
Beställa hotell i Thailand och inte vågat visa dig där eller ens avboka.
Jag ska inte skriva här vad Maitan tyckte om dig för det vore olämpligt på ett forum.
Har du vågat besöka en forumträff?? Tror inte det.
En krake är vad du är enl. mig.

Har varit på två forumträffar i Göteborg när Herr Chang levde.

Jag ringde Maitan och berättade att jag blivit sjuk och låg på sjukhus i Bangkok då fick jag en utskällning av honom.

Jag vet inte vem du är. Troligen en av mobbarna på maipenrai.

Sen bestämmer man väl själv vilka man vill träffa och besöka.

Du är troligen enbart en feg mobbare på forumen som är otrevlig i skydd på ditt pojkrum. Så är det någon som är en feg krake så är det du.

BTT

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar