Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har du varit på flygvapnets museum i Bangkok?
Jag har själv inte vart där men min bror var där förra veckan och sa att det var väldigt intressant.
Nej, det har jag inte. Tack för tipset. Thailand är militärt intressant. En uppgift för flottan är att odla sköldpaddor. Ser märkligt ut när flottister tvångsmatar sköldpaddor med vitaminer. Finns gamla flygplan och båtar uppställda på många ställen med minnesplattor.

Träffade vid ett tillfälle en flygtekniker som var expert på Gripen. Han var mycket tystlåten när det gällde hans jobb.

Flygmuseet i Linköping tyckte jag var bra.

Nej, det har jag inte. Tack för tipset. Thailand är militärt intressant. En uppgift för flottan är att odla sköldpaddor. Ser märkligt ut när flottister tvångsmatar sköldpaddor med vitaminer. Finns gamla flygplan och båtar uppställda på många ställen med minnesplattor.

Träffade vid ett tillfälle en flygtekniker som var expert på Gripen. Han var mycket tystlåten när det gällde hans jobb.

Flygmuseet i Linköping tyckte jag var bra.
Min bror har också vart i Linköping, han tyckte att Bangkok och Linköping var lika bra.

Frugan knäppte en bild innan hon åkte hem igår, Bangkok är ändå Bangkok :-)

Asoke.webp

/ SatanG
Kommer man till himlen när man passerar EXIT :D

I dag reser vi till Tallin. Tycker att det är trevligt att gå runt där i Gamla stan och Domkyrkoberget. Hoppas på bra promenadväder. Har beställt buffé till avgången i dag. Lämpligt att gå bort de extra kalorierna i morgon. Tallin var ju liksom Visby städer inom Hansan.

Vi började på morgonen med att skrapa bort flagad färg & nu har vi målat första sidan.
Otroligt varmt att hålla på jobba idag,jag skulle hellre suttit i skuggan med en glass idag :)

20250715_092028.webp

20250715_120316.webp
Skall måla lite här imorgon men får bli på eftermiddagen när solen är påväg ner, hade vart svalt och skönt om haft temp ni har ;)
Ikväll kört högtryck och skrapat det som skall målas.
På dagen vart 33 grader feel like 37.

Sambon var trött och gick till sängs lite tidigt så jag la mej i soffan och slösurfar lite och startar ett av programmen om Brian Wilson som jag spelade in efter hans bortgång på mycket låg volym för att inte störa och när jag fick ett par händer på mina axlar så höll jag nästan på att skita på mej!
Sambon hade hört musiken lite svagt och kom ner och skulle påminna mej att inte radera innan hon också hade kollat så nu blir det natti natti så kollar vi tillsammans i helgen.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K