Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Allt tog slut i och med att Centrum Syd i Löddeköpinge öppnade. Idag finns bara pizzerian, backagrillen och en obemannad bensinmack kvar samt diverse småföretag/verkstäder. Ett par bilmekar bl.a.

Har hört att det tydligen ska ha legat 7 mackar i byn men är inget jag själv sett utan bara "hört på byn"

Fanns 2 mataffärer, bank, systembolag, järnaffär, korvfabrik/affär, loppis, gästgivargården, blomsterhandel etc etc etc

Största industrin är ju mjölkvarnen.

Center Syd eller HPCS går nog inget vidare just nu liksom många andra liknande platser, tyvärr så har de dödat massor av lokal centrumhandel på vägen dit.

Centrum på en stad blir ju
dödat av att park ska betalas
med phonen träffat många äldre som aldrig besöker
centrum bara för det om ca
20 år ärgammlinga död så
då funkare nog men då
har dom hittat på nått nytt
var på speksejvers, heter det
så haha hade inte phonen
med mej dom sa du är inte den enda vi bet parkeringen

Konstiga tätorter där du bor, när jag är inne i Helsingborg så betalar jag alltid med mynt i parkeringsautomaterna.

Center Syd eller HPCS går nog inget vidare just nu liksom många andra liknande platser, tyvärr så har de dödat massor av lokal centrumhandel på vägen dit.
Om två år öppnar ett nytt ställe sidan om Center Syd som ska bli något "Lyx Outlet" med bara kända (dyra) märken. Bygget har precis påbörjats med markarbeten.

Det finns ganska många hus lediga för långtidshyrning som man inte hittar på internet utan man får sätta sig på moppen och puttra runt och kolla.
Det vet vi väl men varför lägga ned tid och pengar på någons annan bostad? Då kan jag ju fortsätta fixa och bekosta exfruns hus till gratis hyra fram tills hon slänger ut mig. Nä blir inget av med det.

Nu måste jag fråga, hur i hela friden fick du det till att jag ändrat mig? Helt otroligt :rolleyes:
I inlägg #98931 skrev du "Var och kollade en tvätt på HomePro och frågade exfrun men hon tyckte det var dyrt och onödigt. Ja underhåll är inte thais starka sida. Jag bekostar inget mer på detta huset punkt slut."

I inlägg #98986 skrev du " Då kan jag ju fortsätta fixa och bekosta exfruns hus"

I inlägg #98931 skrev du "Var och kollade en tvätt på HomePro och frågade exfrun men hon tyckte det var dyrt och onödigt. Ja underhåll är inte thais starka sida. Jag bekostar inget mer på detta huset punkt slut."

I inlägg #98986 skrev du " Då kan jag ju fortsätta fixa och bekosta exfruns hus"
Är du så trög på riktigt så du inte förstår vad han menar??? Helt otroligt...

Här måste ju ändå autismen gjort sig påmind.

Idag har dom varit på tempelbesök.
Nu är det bara 4 dagar igen tills flyget går.
Dom får köra ner till Pattaya och parkera bil och moppe i condons parkeringshus innan dom flyger.

Messenger_creation_D0D92CE0-0A5A-4AD1-868F-B6854C947484.webp

Messenger_creation_13C1D0BE-6561-4787-8144-63227CAEAD73.webp

Messenger_creation_584D8E82-923F-44FD-9509-12917DD97540.webp

Messenger_creation_275C3AFE-33E4-4937-880F-25B5BBF3AAC8.webp

Mmmm men som vanligt läser du inte till slutet men spelar nog ingen roll för det klykar inte ändå för dig. Jag vet exakt vad jag skrev.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K