Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Tågar mot Malmö

IMG_20250902_084638.webp

Så här mitt på dagen mellan morgonens jakt och kvällens planerade jakt,försöker jag göra lite nytta.
Har länge tänkt att jag ska flytta det lilla förrådet & få upp den lite från backen,underlaget hade börjat murkna..Så nu idag har jag börjat med det projektet.
Men ser att det behövs bättre plintar/markplattor under så får åka in till stan imorgon & köpa.

5fe6c394-12d1-4e00-8d13-353a01d705ac.webp

20250902_133810.webp

Då fick vi en annan hyresgäst idag istället till huset och denna gång är kontrakt skrivet och deposition betalad.
Var bra för nu blev det ett 3 årskontrakt istället med barnfamilj där mannen är 50/50 uk/thai, kvinnan uk och barnet blir väl då uk/uk/thai ;)

Så blev mycket bättre, nu uthyrt till September 2028.
Frugan skrev precis under kontraktet och jag har skickat.

Den förra potentielle hyresgästen ställde sådana krav, den här tvärtom.

Idag har jag tillbringat dagen ute på min soldränkta gräsmatta.
Jag läste en ny bok och höll koll på robotgräsklippare som verkligen gör ett fantastiskt jobb.
Det var nästan så att jag glömde bort var jag var och höll på att knäppa med fingrarna utbrista, "Una cerveza grande, por favor!", men det skulle nog inte hänt så mycket.
Roboten sköter gräsmattan på ett ypperligt vis, men där går nog även gränsen för vad den klarar av.

Idag har jag tillbringat dagen ute på min soldränkta gräsmatta.
Jag läste en ny bok och höll koll på robotgräsklippare som verkligen gör ett fantastiskt jobb.
Det var nästan så att jag glömde bort var jag var och höll på att knäppa med fingrarna utbrista, "Una cerveza grande, por favor!", men det skulle nog inte hänt så mycket.
Roboten sköter gräsmattan på ett ypperligt vis, men där går nog även gränsen för vad den klarar av.
Men blev det någon cerveza? :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar