Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
"Tåg testresenärer" refererar till personer som deltar i ett experiment där de testar kollektivtrafik, som tåg, för att se om de kan ersätta bilresor och därmed bidra till ökad hållbarhet. Deltagarna får ofta gratisbiljetter och lämnar bilen hemma under en viss period, i utbyte mot att de delar med sig av sina erfarenheter och att deras resvanor följs upp.
Mötte ett hus på vägen nyss & är ett av dom K-märkta som flyttas från gamla centrum.
Men inte alls lika stort som kyrkan men var iaf massor med personal och några trafikvakter som dirigerade trafiken där dom for fram.
Minskad volym på kyl och frys, dyrare, sämre utbud.
Innan du börjar bygga köket så är ett tips att gå och se på kylskåp som är 70 eller 80cm breda. Verkar dock vara knepigt att hitta.
Bäst är det med separat kyl och frys, men vill man så kan man köra kombinerad kyl/frys och franska dörrar för att få ordentlig bredd invändigt.
Det är stor skillnad när man får lite bredd invändigt och kan kasta in en ugnsplåt om så önskas.
Frysen kanske blir något liten, men en separat frysbox kan man alltid placera i något förråd om det skulle behövas.
Kollat lite och kanske blir en combi kyl/frys.
Dock inte för mycket volym, då blir det som i Thailand att den fylls med frugans rester.
Har inte så långt till butik så fyller hellre på ofta.
Nu har jag sluppit frugans rester i kylskåpet än sålänge, i Thailand hade vi ett större med mer bredd.
Men 1 combi kyl/frys kostar lika mycket som 1 kyl, kan jag stryka frysen och köpa ett högskåp till.
Frysbox har vi om skulle behöva för nåt extra, kanske köper nån gris i lanthandeln eller nåt.
Kollat lite och kanske blir en combi kyl/frys.
Dock inte för mycket volym, då blir det som i Thailand att den fylls med frugans rester.
Har inte så långt till butik så fyller hellre på ofta.
Nu har jag sluppit frugans rester i kylskåpet än sålänge, i Thailand hade vi ett större med mer bredd.
Men 1 combi kyl/frys kostar lika mycket som 1 kyl, kan jag stryka frysen och köpa ett högskåp till.
Frysbox har vi om skulle behöva för nåt extra, kanske köper nån gris i lanthandeln eller nåt.
Eftersom jag kan ha lite lätt för återställare, så skall det drickas öl någon kväll så inhandlas det bara för den kvällen så där inte finns någon återställare dagen efter eller kan bli sittandes uppe för länge
Så behöver ingen stor plats för det
Eftersom jag kan ha lite lätt för återställare, så skall det drickas öl någon kväll så inhandlas det bara för den kvällen så där inte finns någon återställare dagen efter eller kan bli sittandes uppe för länge
Typiskt när skördarna är avslutade och hösten kommer så kommer även mössen. Dom gnagande hål i gummit året efter portarna var monterade och kom in i garaget. Därefter har jag satt musfällor utanför. Det är möss i någon fälla varje dag nu några veckor sen avtar det. Det är livet på landet.
Själv kom jag precis hem efter att ha klippt gräset hos fotbollsklubben, nu blir det käk (rökt gåsbröst) och när pojken kommer hem från sin praktik på en elfirma så ska vi hjälpas åt att montera plåt på en ladugårdsvägg.
Kokar öl just nu. Mitt problem är att 23 l flaskor ryms inte så många i kylen. Så då blir det en egen ölkyl.
Fick isolera bryggverket då det är bara 13 grader och blåser lite byigt. Då räcker inte 2500 W för att få igång koket.
Drar ut spisen o sätter bryggverket under fläkten funkar hyfsat, Men tänkte installera en fläkt i källaren på något vis i vinter, Har eget rum i källaren med två kylar som jag jäser i , Så mitt Man Cave blir ett brygghus nu .
Drar ut spisen o sätter bryggverket under fläkten funkar hyfsat, Men tänkte installera en fläkt i källaren på något vis i vinter, Har eget rum i källaren med två kylar som jag jäser i , Så mitt Man Cave blir ett brygghus nu .
Jag kokar på vår, sommar, höst. Eftersom vi är ungefär sex månader i Thailand under vintern fixar jag koken utomhus. Känner inget större behov av att fixa till ett rum inomhus, som det fungerar nu. Jag löser problemen med avkylningen rätt enkelt med isoleringen. Börjar jag ställa om i köket blir inte frugan glad. Dessutom värmer jag lakvatten på spisen.
Jag är mer intresserad av att brygga i Thailand över vintern. Att bygga ett rum för bryggning där känns enklare än att fixa något som löser möjligheten att brygga i ett rum i källarn. Dessutom är det svårare att få tag på god öl där vi bor i Thailand.
Ligger stby och kollar på kylskåp, funderar på att beställa det här, det ser ut att uppfylla det jag är ute efter och läser man kundrecensioner så får det bra betyg.
Ligger stby och kollar på kylskåp, funderar på att beställa det här, det ser ut att uppfylla det jag är ute efter och läser man kundrecensioner så får det bra betyg.
55555 nej den skulle inte passa överhuvudtaget i köket med dom måtten
Fast det gjorde inte den LG heller.
Vill ha 200cm så går jäms med högskåpen och 60-70cm brett, skall passa med köksmåtten.
Har inte så stort kök 13,5m2.
55555 nej den skulle inte passa överhuvudtaget i köket med dom måtten
Fast det gjorde inte den LG heller.
Vill ha 200cm så går jäms med högskåpen och 60-70cm brett, skall passa med köksmåtten.
Har inte så stort kök 13,5m2.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.