Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nä det blir tufft :beer:
Jag överförde pengar idag som ska räcka några månader för kursen dalar ju när du kommer :laugh2:
Skulle vara lite smart och föra över lite pengar innan bahten kommer på att jag skall sticka till Thailand. Hann bara tänka tanken så vände det 5555
IMG_5492.webp

Skulle vara lite smart och föra över lite pengar innan bahten kommer på att jag skall sticka till Thailand. Hann bara tänka tanken så vände det 5555
IMG_5492.webp
Det där känner jag igen.

Kronan har aldrig gett så mycket peso sen 2018 och det är då jag inte tänker skicka några pengar utan vi försöker göra av med det vi har redan har här.

Det blir en förlust att växla åt andra hållet när vi flyttar.

Den här hösten kommer jag minnas, här är så varmt att myggen är framme och irriterar under dagen.
Tror ej jag varit med om att inte älven och tjärnen där jag parkerar båten haft is vid denna tid på året!
Precis i skrivande stund sitter jag ute i endast skjorta och njuter av tystnaden, känns som att jag ej vill åka tillbaka in till stan imorgon:)

Men måste ju vara hemma med lilla sambon nån gång :)
Lade endast ut 2 nät nu på efm för har fått rätt så bra med fisk,ska till 3 st olika och ge bort fisk imorgon och resten ger sambon till sina thai väninnor så många blir nog glada.

Älgjakten är ju över här uppe för i år så får bli en liten after fishing nu istället:)

17599368519043140498444568695799.webp

I dag har jag varit utomhus för första gången på länge och hälsat på frisören. Ska försöka se pigg ut när jag hälsar på tantens släktingar. I morgon åker vi med Thaiair och kommer fram på lördag morgon. Gissningsvis blir det en supermykter resa eftersom jag inte är helt fris än.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K