Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Igår kväll var vi i Gnosjö missionkyrka på barnbarnens luciafirande. Denna gången bad dom oss att inte filma/ta kort. Efter barnen hade sjungit klart var det gemensam kvällsmat med gröt och skinkmackor.
Det andra barnbarnet hade luciafest häromdagen, men det var utomhus och bara föräldrarna var bjudna.
Så här är det väldigt olika fastän det är samma kommun.
På yngstes skola fick inte föräldrarna på årskurs 1-2 komma bara årskurs 3.
Och flera skolor som har totalförbjudit föräldrar, vart på nyheterna i veckan.
Vad jag vet har skolan inget särskilt luciafirande här. Men imorgon håller församlingen 2 tåg med barn av olika åldrar från körerna under eftermiddagen. Jag skall gå på ett av dom, lite tradition får man tillåta sig.
Hon gick i samma årskurs som dig på högstadiet i Nödinge.
Mer konstigt att du inte känner någon i din årskull, så stor var inte skolan.
Hon är hemma fru i texas och maken från Älvängen och vise vd för volvo penta i usa.
Hon är hemma fru i texas och maken från Älvängen och vise vd för volvo penta i usa.
Jo men det känns inte så aktuellt eller viktigt att prata om. Att jag minns de flesta i min klass räcker. Men det e ju inte så att man pratar med dom fortfarande mer än Anders som fortfarande står mig nära
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.