Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dynsrytmen blir lite omställning då jag har jobbat natt i 4 veckor, vaknade 02.
Gått in och gett frugan en puss iaf och borde sätta igång med köket men börjar bli trött nu.
Handlade inte om slöjor utan att foto på barn ger dom ångest och rädsla enligt nya direktioner och vissa rektorers tolkning av barn konventionen.
Inget med religion att göra.
Våran son gillar dock foton och uppträdanden.
Mycket har skiljt sig från när man var ung och det här var ett av årets höjdpunkter, iaf i GBG.
Handlade inte om slöjor utan att foto på barn ger dom ångest och rädsla enligt nya direktioner och vissa rektorers tolkning av barn konventionen.
Inget med religion att göra.
Våran son gillar dock foton och uppträdanden.
Mycket har skiljt sig från när man var ung och det här var ett av årets höjdpunkter, iaf i GBG.
Vad som basuneras ut är inte alltid hela sanningen.
Ofta sitter det någon sekundärkränkt blåhårig tant och tar sådana beslut.
Sedan skyller man på GDPR, EU, Trump och integritetskränkanden.
Får barnen så mycket ångest så undrar jag hur dom ska klara av vuxenlivet. Vad är det för klena människor vi skapar?
Vad som basuneras ut är inte alltid hela sanningen.
Ofta sitter det någon sekundärkränkt blåhårig tant och tar sådana beslut.
Sedan skyller man på GDPR, EU, Trump och integritetskränkanden.
Får barnen så mycket ångest så undrar jag hur dom ska klara av vuxenlivet. Vad är det för klena människor vi skapar?
Så jag tänker med och sådan skilnad mot thailand där barnen är vana vid show och uppträdande hela tiden.
Yngste älskar dans och showa nåt han har med sig från Thailand.
Hur 17 skall man hålla möte med anställda om man är rädd att visa sig.
Jag håller säkerhetsmöte 1 gång i månaden framför 20 anställda.
Så jag tänker med och sådan skilnad mot thailand där barnen är vana vid show och uppträdande hela tiden.
Yngste älskar dans och showa nåt han har med sig från Thailand.
Hur 17 skall man hålla möte med anställda om man är rädd att visa sig.
Jag håller säkerhetsmöte 1 gång i månaden framför 20 anställda.
Japp krav, inom 24h från kommit ombord skall jag ha en runda och 1 gång i månaden ett safety meeting om olyckor som hänt internationellt och hur vi kan förebygga.
Japp krav, inom 24h från kommit ombord skall jag ha en runda och 1 gång i månaden ett safety meeting om olyckor som hänt internationellt och hur vi kan förebygga.
Det här är internationellt krav och ingen rederi ide.
Inom 24h skall alla ha en genomgång gällande brand och livflottar.
Alla skall vara visade nödmönstring precis som på ett flyg.
Det här är internationellt krav och ingen rederi ide.
Inom 24h skall alla ha en genomgång gällande brand och livflottar.
Alla skall vara visade nödmönstring precis som på ett flyg.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.