Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Aktivitet på juldagen här, tåg Si Naron- Buriram med gammel mor. Diesel länga med grönsaker till marknaden i Surin. Tur man hamna i bistro vagnen och alla trevliga människor. Biljett pris enkel 4.00 Skr.
Aktivitet på juldagen här, tåg Si Naron- Buriram med gammel mor. Diesel länga med grönsaker till marknaden i Surin. Tur man hamna i bistro vagnen och alla trevliga människor. Biljett pris enkel 4.00 Skr.
Skall testa nytt mmo och sonen sitter i andra rummet och kör Lambo med julklappen.
Frugan gjorde ett ryck och städade sen hörde jag ett jäkla liv och skratt, fick gå ner och kolla, var hockey på G.
Frugan ville ha revanch, vi körde en förste målet vinner, hon skulle vara Sverige så jag fick bli finne, satana perkele, Sverige är fortsatt obesegrat och jag funderar på att köra det korrupta spelet till tippen
Skall testa nytt mmo och sonen sitter i andra rummet och kör Lambo med julklappen.
Frugan gjorde ett ryck och städade sen hörde jag ett jäkla liv och skratt, fick gå ner och kolla, var hockey på G.
Som familjespel ja, äldste sonen och frugan klarar knappt spela mellan skratt anfallen men nu telefonpaus.
Jag väntar på nedladdning av nytt spel, frugan ville lägga sig och vila, yngste håller på och gör animationer och äldste kör bilspel.
Skall bara slappa 1-2 dagar nu sen hoppas jag skidspåret är öppet och skall ge mig ut.
Som familjespel ja, äldste sonen och frugan klarar knappt spela mellan skratt anfallen men nu telefonpaus.
Jag väntar på nedladdning av nytt spel, frugan ville lägga sig och vila, yngste håller på och gör animationer och äldste kör bilspel.
Skall bara slappa 1-2 dagar nu sen hoppas jag skidspåret är öppet och skall ge mig ut.
Här dönade kyrklockorna för nån timma sen fast vet inte vilken kyrka då vi har 2st inom 800m radie, nog kyrktätaste vägsträcka jag bott vid, vill man bara promenera finns det många att välja på inom promenadavstånd.
Men det intresserar mig inte mer än fick ta ut sonen på trappen så han fick höra klockorna eka.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.