Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har varit ute och paddlat kayak. Blev lite varmt om huvudet och krampmp runt ljumskarna då mina ben var något för långa för en vettig sittställning. Paddlade mig till en vattenfall som inte var direkt något att hurra över vid den här årstiden. Kanske får återkomma till juli eller augusti för att få lite fart på vattendropparna.
Vaknade igår av att jag hade ont i halsen, det blev värre under dagen. Jag hade nog feber på kvällen, somnade till och från 17.00 och gick upp idag kl 07. Nu har jag sovit två timmar till.
Sambon börjar också känna sig lite krasslig.
Ni är inte ensamma, jag lider av en liknande åkomma dock utan feber än så länge. Desinficerade kanske för dåligt igår för den nästan sedvanliga hostan börjar komma också. Så annandagen kommer att bli lugn med hockey i TV-soffan i eftermiddag.
Ni är inte ensamma, jag lider av en liknande åkomma dock utan feber än så länge. Desinficerade kanske för dåligt igår för den nästan sedvanliga hostan börjar komma också. Så annandagen kommer att bli lugn med hockey i TV-soffan i eftermiddag.
Strul.
När vi satt i taxin till Udon flygplats fick jag ett mejl att vår bokning av condon i Pattaya 9 nätter var avbokad och pengarna skulle återbetalas.
Lyckades hitta ett alternativ men bara 3 nätter i Jomtien och sedan är vi utan.
Atlantis Condo är ok med våra behov och önskemål. (Möjlighet att laga egen mat mm och lagom priser.)
Lagom avstånd till beachen via Soi Welcome med många restauranger.
Frun är allergisk mot indier och vägrar bo där såna vistas.
Ryssar fungerar i nyktert tillstånd.
Vi ska leta i morgon bitti och eftermiddag i Pattaya och Jomtien.
Annars drar vi någon annan stans den 29e
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.