Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu är väskorna inchekade och på vägen upp hit så kollade jag på lite klockor,tyckte det var bra priser då dom gav viss rabatt.
Nu har vi har hängt här i loungen ett bra tag nu och skönt att slappa och äta lite i lugn ro..
Och vi har även tagit lite rusdryck av olika slag :)
Och tydligen så blev vi uppgraderade vid incheck av nån anledning så får se var vi hamnar i planet...

20260113_205232.webp

20260113_203138.webp

20260113_202428.webp

20260113_204824.webp

Jag väljer oftast Singapores lounge i BKK. Fast Thai är helt ok den med om det inte är knökfullt där.

Om en timme skall jag hämta en kompis vid stationen, vi skall åka iväg och äta lunch någonstans. Sen fika här hemma. Jag har plockat undan alla juldekorationer nu, nu får dom ligga i källarförrådet tills 29 november när det är första advent igen.

Slappar morgon.
Var uppe tidigt, körde sonen till skolan sen efter dom andra åkt till sina respektive skolor bäddade jag ner mig i soffan, var riktigt gött ;)
Nu skall jag gå upp, plocka ur diskmaskin och äta lunch.
Blir inte mycket mer action än det idag, känner för att fortsätta denna slappardag i samma spår.

20260114_110248.webp

flyget hem gick bra, nu sitter jag i en taxi ifrån Landvetter till hemmet
Vi var hemma va kl 04 i morse, fixade lite kaffe först sen en stödvila på ca en timme i tv soffan, sen ett par maskiner tvätt inkl torktumlaren sen lite vila igen. Sambon har vart ute och skottat och kollat så att bilen startar inföjobbet i morgon, jag körde dammsugaren och tvättade köksgolvet.
Packat upp det mesta och sorterat.
Två glas vin har jag hunnit med så det är ju en bra början till nedtrappning

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7