Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Första 2 bilderna så har det sett ut när jag var ensam hemma, sen kommer dom.

20260407_180213.webp

20260415_074722.webp

20260425_003335.webp

20260425_003443.webp

Äter frukost och latar mej, svärföräldrarna tillbringar helgen här så vi får sova länge och svärmor tar hand om sitt barnbarn när hon piper lite.
Senare under dagen så ska vi träffa markägarna runtomkring och se om vi kan enas om att göra någon typ av brygga i sjön och i så fall var den ska placeras.

Idag är det frugan som har energin hon har lagat bacon och ägg till oss sen vart och plockat grästuvor från löklandet.
Jag skall ta en tupplur, blev några glas igår sen skall jag sätta upp soldrivet bevattningssystem jag har köpt.
Lägger slang och tar vatten från Ätran.

20260425_104544.webp

Idag är det frugan som har energin hon har lagat bacon och ägg till oss sen vart och plockat grästuvor från löklandet.
Jag skall ta en tupplur, blev några glas igår sen skall jag sätta upp soldrivet bevattningssystem jag har köpt.
Lägger slang och tar vatten från Ätran.

20260425_104544.webp
Skulle också kopplat in vattnet från sjön men det blir natt kallt några dar till så då fryser det i slangarna, inge bra. t
Bon appetit! Njut av omgivningen och sällskapet, själva nöjde vi oss med lite tugg från Subway.
Min fru lagade en god köttfäessås igår som man kan äta med mycket, gillar inte din fru att laga mat som dom flesta thai damer gör

Skulle också kopplat in vattnet från sjön men det blir natt kallt några dar till så då fryser det i slangarna, inge bra. t

Min fru lagade en god köttfäessås igår som man kan äta med mycket, gillar inte din fru att laga mat som dom flesta thai damer gör
Ja här har ju vart runt -5 på nätterna så pumpen har inte åkt i än här heller.
Men det här var ett soldrivet annat system utöver det men såg nu efter tuppluren att vsrt inget väder för att gå ut och fixa det.
Marken får vatten på sig utan slang.

Bara för du inte har möjligheten så kan det ändås finnas andra som gillar att gå ut och äta, jag går ut och äter flera gånger i veckan för det är trevligt att komma iväg lite.
I förrgår var jag och åt en macka på kafet trots att jag kan smöra en själv.....

20260423_110226.webp

Kör värmekabel på slangen och isolera den.
Då är det bara att köra på

Gissar på Tärendö och att det naturligtvis är Charlotte Kalla som avbildas på statyn.
Nu mera. Sundsvalls bo och gudmor åt Sundsvalls bogserbåt. DRAKE.
Den kommunalt anställda kapten sparade på sina "superkrafter" denna dagen dvs lyckades med att inte skita ned sig och svimmade inte.
Kommunal rådet var väldigt upprörd att det inte fanns "grattis mackor" efter talet han var väl helt slut efter har ljugit lite om vår HVO drift.
Vi har aldrig bunkrat in centiliter,men ändamålen helgar medlen och han vill väl inte stänga några dörrar till miljö parasiter
Han små pratade lite om att han måste fokusera på sin hälsa och att han skulle börja med att injicera nått bantnings preparat.
Tja tänkte jag tyvärr finns det inget att injicera som kunde förbättra hans kognitiva förmågan än.
Kalla pratade lite sände en faktura och gick hem.

FB_IMG_1777097837353.webp

Bara för du inte har möjligheten så kan det ändås finnas andra som gillar att gå ut och äta, jag går ut och äter flera gånger i veckan för det är trevligt att komma iväg lite.
I förrgår var jag och åt en macka på kafet trots att jag kan smöra en själv.....

20260423_110226.webp
ja det är klart vi är olika men jag kan fixa en god macka och sätta mej på altan och titta på sjöfäglarna i sjön det ger mej mera
än att sitta på ett fik och desutom billigare

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar