Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har du koll på om man hittar ramslök överallt i skogarna i Skåne nu?
Jag har själv aldrig letat och är tyvärr aldrig i skogen, men tänkte plocka lite i år.
Har du koll på om man hittar ramslök överallt i skogarna i Skåne nu?
Jag har själv aldrig letat och är tyvärr aldrig i skogen, men tänkte plocka lite i år.
Ingen koll tyvärr men tror inte det direkt är i skogar man ska söka utan mer i parker etc
Såg idag i parken i Svalöv att det växer en hel del men den börjar bli lite för "gammal" för att plocka nu
Vi plockade en gång i parken precis nedanför Lummelundagrottan i Visby också. Det vi plockar här "hemma" är också i en parkliknande plats nära en herrgård.
Höll på och bokade en Thailandsresa i September ner och sälja bilen.
47.500 Eurobonuspoäng, KLM t&r.
Men behövde bekräfta med sms kod och hade ingen mottagning, får boka när kommer iland.
Bra få en gratisresa ner och sälja av den.
Har bökat med datorn en stund nu och nu verkar det fungera igen.
Kom inte in på forumet på ca 4 timmar idag.
Har nu tömt cache och startat om några ggr.
Hoppas den funkar ett tag igen.
Har bökat med datorn en stund nu och nu verkar det fungera igen.
Kom inte in på forumet på ca 4 timmar idag.
Har nu tömt cache och startat om några ggr.
Hoppas den funkar ett tag igen.
Jag har haft struligt med flera sidor idag så en rensning var behövligt.
Nu verkar allt fungera igen.
Min Lap Top börjar bli gammal så det blir nog nyköp senare i år. (ca5år)
Jag har haft struligt med flera sidor idag så en rensning var behövligt.
Nu verkar allt fungera igen.
Min Lap Top börjar bli gammal så det blir nog nyköp senare i år. (ca5år)
Ford har sagt runt 600.000 betalar köparen (bilfirma) dom ordnar.
Har ju inte tid att lägga ut den själv då jag bara skall ner och sälja på bestämt datum.
Jag sitter och jobbar från hemmakontoret idag. Igår var det ett planerat strömavbrott här i Lamai, pga att de uppgraderar elnätet. Eftersom både hemmet och kontoret var drabbat tog jag min tillflykt till gymmet i Chaweng och tränade alldeles för mycket och länge. Det känns idag. Nästan som en bakfylla, haha
Jaja, jag blir nog hemma framför datorn hela dagen. Jag har lite att ta igen från igår.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.