Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hur många kilo kan man tappa på en vecka om man använder detta medel? :)

IMG_20260518_162300.webp
Återkom gärna med en rapport. Är resultatet tillfredsställande skall jag banne mig köpa en flaska.

En del ägare till dessa Lynk&co hävdar att det är en Volvo XC något i kineskostym.
Visst är det en Volvo....

Lynk & Co ägs och tillverkas av den kinesiska fordonskoncernen Zhejiang Geely Holding Group. Märkets bilar utvecklas i Göteborg och tillverkas främst i högteknologiska fabriker i Kina, men har även producerats vid Volvo Cars fabrik i Gent,

Ägare

Vad som däremot fungerar riktigt bra om det bara är vikten i sig som utgör ett problem.
Amputering!
Riktigt bra resultat ger det om man tar ett ben, eller två, beroende på vilken vikt man är ute efter.
Tjock men lätt är inte helt fel
För flera år sedan genomgick jag en stor och komplicerad operation där jag nästan dog, en dryg vecka i coma och hem kom jag först efter 2 månader. Då 20kg lättare! Inte helt fel men problemet är att när kroppen skriker efter näring tar den musklerna först och fettet runt midjan ratar den helt. Två månader i rullstol innan man kraft tibaka så att man kunde gå.

För flera år sedan genomgick jag en stor och komplicerad operation där jag nästan dog, en dryg vecka i coma och hem kom jag först efter 2 månader. Då 20kg lättare! Inte helt fel men problemet är att när kroppen skriker efter näring tar den musklerna först och fettet runt midjan ratar den helt. Två månader i rullstol innan man kraft tibaka så att man kunde gå.

Ja, det blir inte mycket näring och all energi går åt att hålla de vitala organen vid liv.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K