Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo det har jag och det är jag tacksam för med dessa priser.
Det räcker till 21a november sen får jag betala 3800kr en gång igen.
Tar ut en ask var 3e månad.
Har sett mink på tomten, fiskade med majs.
Tror jag såg en kungsörn idag, trodde först någon flög med drake, 2 tydliga vita linjer under var vinge och ljusare bruna stjärtfjädrar, resten svart.
Tror jag såg en kungsörn idag, trodde först någon flög med drake, 2 tydliga vita linjer under var vinge och ljusare bruna stjärtfjädrar, resten svart.
Jag kan inte fåglar, enda jag har sett är rovfågel som attackerar andra fåglar.
Denna utmärkte sig dock att var jäkligt stor och bara vit bred rand på var vinge.
Googlade och finns i området.
Denna utmärkte sig dock att var jäkligt stor och bara vit bred rand på var vinge.
Det jag tror med, har mycket rovfågel i området men första gången jag såg denna och den var stor, utmärkte sig jämfört med andra man sett.
Sa till farsan tror jag såg en kungsörn.
Det jag tror med, har mycket rovfågel i området men första gången jag såg denna och den var stor, utmärkte sig jämfört med andra man sett.
Sa till farsan tror jag såg en kungsörn.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.