Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Blev lite irriterad på svärmor nu när fällde kommentar, att gjort inte mer idag...
Nog gjort mer än hennes pundarson eller 2 döttrar som inte klarar nåt själva.
Sa att jag jobbar nog övertid och fixar och vill ha liiite ledigt med.
Ja men nytt badrum och dusch har du inte hunnit med.
Omg jag har inte råd med det nu.
Fan har en våning gratis, betalar inte en krona och klagar.
 
Här är kungsörn och fiskjuse för det var knappast en havsörn du såg.
Dom har inte vitt under vingarna och är ännu större.

137613_100011_5.webp


OspreyNASA.webp
Som den förste, absolut inte den andre, bara 2 utmärkande linjer på vingarna.
 
Blev lite irriterad på svärmor nu när fällde kommentar, att gjort inte mer idag...
Nog gjort mer än hennes pundarson eller 2 döttrar som inte klarar nåt själva.
Sa att jag jobbar nog övertid och fixar och vill ha liiite ledigt med.
Ja men nytt badrum och dusch har du inte hunnit med.
Omg jag har inte råd med det nu.
Fan har en våning gratis, betalar inte en krona och klagar.
Styvmor skulle det stå.
 
Blev en hel del gjort idag.
Tankat bilen,,,17,24/l för 95. Tackar för det priset.
Ikea så kompisen fick handla där,,sen köpte vi goda bullar på ett cafe.
Bauhaus å köpte fjädrande klämmor så jag kan fortsätta med min modell.
Lunch på Rasta i Mantorp,,en mustig korvgryta.
Utanför såg vi en "hemlig" bil av okänt märke,,,se bild nedan.
Sedan till Elgiganten där jag beställde ny dator.
ELON så kompisen beställde ny spis
Och nu har vi fikat på balkongen och delat på en stor toscabulle.
Om en stund får jag dambesök för jag ska justera ett protokoll.
Puh en sån dag.

20260528_123821.webp
 
Blev en hel del gjort idag.
Tankat bilen,,,17,24/l för 95. Tackar för det priset.
Ikea så kompisen fick handla där,,sen köpte vi goda bullar på ett cafe.
Bauhaus å köpte fjädrande klämmor så jag kan fortsätta med min modell.
Lunch på Rasta i Mantorp,,en mustig korvgryta.
Utanför såg vi en "hemlig" bil av okänt märke,,,se bild nedan.
Sedan till Elgiganten där jag beställde ny dator.
ELON så kompisen beställde ny spis
Och nu har vi fikat på balkongen och delat på en stor toscabulle.
Om en stund får jag dambesök för jag ska justera ett protokoll.
Puh en sån dag.

20260528_123821.webp

Gissar på en Ferrari.
 
Idag har jag bara gjort lite, har ju jobbat natt i 4 veckor så vart trött på dagarna plus att vart lite öl.
Men fått skruvat ner några markskruv iaf.
Läste på internet att skulle vara så jobbigt men det håller jag inte med om, gick lätt ner, förborrade med 24mm borr och satte regel i och gick runt.

20260528_201624.webp
 
Idag har jag bara gjort lite, har ju jobbat natt i 4 veckor så vart trött på dagarna plus att vart lite öl.
Men fått skruvat ner några markskruv iaf.
Läste på internet att skulle vara så jobbigt men det håller jag inte med om, gick lätt ner, förborrade med 24mm borr och satte regel i och gick runt.

20260528_201624.webp
Beror väl på marken om det går tungt eller inte, det där blir nog bra
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp