Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag har alldrig pratat med nån med polio om gräsklippning, min klippare behöver bensin och det ska du vara glad för ju mera
föroreningar ju varmare blir det då kan du vara ute och grilla. 20 grader nu och i morgon helt bra då kan man jobba lite försiktigt

Visst är jag glad för det. Men att du är så lat så att du använder allt annat än lie och handjagare hade jag aldrig trott

Blev en snabb sväng till stugan med material igen & åker dit igen imorgon och ska byta taket på utedasset.

20260608_150918.webp
Syns på fotot att nu har myggen kommit i stora mängder,såg det först nu att dom också fastnat på fotot :)

Orkar inte översätta en gång till, men om någon vill ha en kanon motorbike.
I am selling my ADV 350, looking and is close to new. We are moving, and there is no space for this friend to come along.

I have a buyer (a friend) in Bangkok, price mentioned and agreed 130 000, friendly price , but I don't want to take it there.

So HuaHin, Cha Am people, ADV 350, Year 2022, only just over 10 000 km, one owner and driver, serviced as scheduled from Honda. New tires 2026 and a lot of extras, as can be seen in the photos.

Valued due to Honda HuaHin, 145-150 000, so give a bid if you want to have a very well kept bike and are ready to make a move now. DM from serious buyers only.

IMG_0464.webp

IMG_0472.webp

IMG_0467.webp

IMG_0466.webp

IMG_0460.webp

att.nDBDmNFktE8bPbimWFGlY4nE9ixn815Lo__0NKzx0yA.webp

IMG_0464.webp

att.zWuIYbSFoOUevdccNN66DSrBnD444lN3lSrMTbD42kM.webp

IMG_0475.webp

IMG_0482.webp

IMG_0476.webp
Kikar just nu på en ADV , antingen Honda eller en Zontes, Kollar på Zontes kvalite , Baserat på efter en veckas forskning i allt om dessa två MC , prestanda samt nypris och begagnat pris, så vill jag påstå att din kompis i BKK ligger ganska rätt i sitt bud , Det är en Honda , men det Är en 2022 års modell , förvisso med bara 1000 mil, men en fyra år gammal hoj som inte är up to date idag.. Jag får om jag lägger till 30 , k på det du begär en ny Zontes, 368 G , Vet att begagnat värdet inte är samma, men tror mig förstå att kvaliten inte ligger långt efter + allt extra som inte ens kan köpas till Hondan .. Önskar dig all lycka med att sälja denna , En fin hoj, men lite för mycket begärt tror jag

Kikar just nu på en ADV , antingen Honda eller en Zontes, Kollar på Zontes kvalite , Baserat på efter en veckas forskning i allt om dessa två MC , prestanda samt nypris och begagnat pris, så vill jag påstå att din kompis i BKK ligger ganska rätt i sitt bud , Det är en Honda , men det Är en 2022 års modell , förvisso med bara 1000 mil, men en fyra år gammal hoj som inte är up to date idag.. Jag får om jag lägger till 30 , k på det du begär en ny Zontes, 368 G , Vet att begagnat värdet inte är samma, men tror mig förstå att kvaliten inte ligger långt efter + allt extra som inte ens kan köpas till Hondan .. Önskar dig all lycka med att sälja denna , En fin hoj, men lite för mycket begärt tror jag

Såldes igår för 145 000, flera på det budet, så du får Googla igen.

Angående Zontes, kul hoj men kvaliten och andrahandspriset kan inte jämföras med Honda i Thailand.

Såldes igår för 145 000, flera på det budet, så du får Googla igen.

Angående Zontes, kul hoj men kvaliten och andrahandspriset kan inte jämföras med Honda i Thailand.
Grattis till en bra affär, att loosa 40,000 b ath på fyra år är inte mycket att klaga på . Att Zontes inte håller samma kvalitet är nog för tidigt att fastställa, men även jag tveksam till det. Tiden får utvisa , jag skall inte köpa ännu, kör stor hoj så länge det funkar, än så länge alldeles utmärkt, du hade låga mil samt antar ja farangägd, det höjer priset, i alla fall för mig .. Men här är en för 129,000

Senast ändrad:
Morgonens koppar kaffe avklarade & ute är det redan nästan 20 grader så inte långt ifrån att vi haft exotisk natt.
Igår på kvällen drack jag ca 1 liter vatten efter flera timmars snickrande i värmen, var ner till älven & kände på vattentemperaturen men ett bad var ej att tänka på ;)
Öste endast några skopor vatten över huvudet och överkroppen för att svalka mig,nu strax ut och lägga underlagspapp & plåt.

20260610_080410.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar