Vaxet older version
Aktiv medlem
Jo, men den länk du postar här har ju mer än dubbla mil och inte den extra utrustning som min hade. Det ringde hela dagen efter att jag postat på några FB-forum och hade jag haft två till hade de gått åt också.Grattis till en bra affär, att loosa 40,000 b ath på fyra år är inte mycket att klaga på . Att Zontes inte håller samma kvalitet är nog för tidigt att fastställa, men även jag tveksam till det. Tiden får utvisa , jag skall inte köpa ännu, kör stor hoj så länge det funkar, än så länge alldeles utmärkt, du hade låga mil samt antar ja farangägd, det höjer priset, i alla fall för mig .. Men här är en för 129,000
www.facebook.com
På tal om Zontes, jo, de har problem med service och kvalitet, men inköpspriset reflekterar ju lite lägre kvalitet, så det kanske är värt det för dem som vill skruva själva, ja eller inte tänker så mycket på andrahandsvärdet i framtiden.
Näää Zontes har ju inget extra, de har allt från start då den har både varsel ljus, värme i handtag , cruise control, motorbågar , hasplåt under mm mm ..allt som standard