Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Sitter i uterummet och lyssnar på musik. Klockan är strax före 8 på kvällen när jag hör en motorsåg drar igång. Gillar ljudet av motorsåg :p

Några minuter senare brakar det till och en stor asp ligger över vägen. Kul när det händer lite i byn :)

IMG_8083.webp
 
Nu Uppmanar jag "Svensk/Thai" hur löper det på...Vissa i forat har redovisat stadigt hur sällskapet pågåg o så väl vi göra :beer: .
Viktigt att då in i statestiken för den Thai som redan finnes och kom hit. Problemen vet vi redan länge men en redan relation så ligger ett ansvar. Jag har tidigare redogert ovan. Mm. Isolera frun likt frysboxen härled till mera i kultur/äktenskap.
"Receptie" Snurra runt med utsträckta armar" Tyvärr är det inte så svårt i realtit, bara lite tillvänjning. Viktigt!!! In't skämes...
 
En duktig som vill...bokföra o håll koll på vår semesters aktiviteter i norra Sverige :wai: Anledes gick jag väl vilse:rolleyes:. Men vi trives o jobba bra ihop sedan första träff i bäckravinen i deltat Lao/Kambodja.
1000012760.webp
Jo, ta det som en stänkare...Kultur och levende går i första ledet och är det viktigaste. Annars har vi resurserna att hjälpa till o samsas...
 
I dag tog vi en tur med två barnbarn. Skulle egentligen åkt med en gammal f d ångbåt men blev avrådd då man endast kunde lova ståplatser. Vale i stället att åka till Ålstäket med en modern båt. Barnen fick mat, fika och glass. Därmed blev båten godkänd. Den var knappt halvfull och allt gick som planerat. Har visat många bilder på inre skärgården varför jag hoppar över denna gång.

I morgon blir det midsommar på min f d fastighet. Barnen fixar allt. Jag får inte ens ta med drycker.

Önskar alla en trevlig midsommar!!
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp