Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag har jag börjat försöka bygga studion i dess nya hus på vår nya tomt, men det tar tid och flytten till en ny adress har tagit en hel del energi den här veckan.
Så jag kidnappar din kommentar och postar den sista låten och videon som jag och fru gjorde innan vi tog ner studion i höstas.
Min text och musiken är skrivna i förtvivlan över min dubbelbeskattning, som nu, efter 7 år, äntligen har löst sig, men jag har varit fångad i en mardröm. Dags att vakna nu. Mer musik kommer i höst. TRAPPED med fru Vax vid mikrofonen tillsammans med mig....
Oväntat besök utanför köksfönstret i morse. Stort o fin par busa ihop på lillbjörken. Säkert invandrare från Finland misstänker jag, men ändå extra ordinarie enligt artdata banken.
Blev en tur ut på kalixälven idag,otroligt fint väder & ganska bra fiske med öring,harr och abborrar med hem.
Vi stannade på ett fint ställe och halstrade harr & kokade oss kaffe. Efter det så försökte vi oss på laxarna men inte ett hugg blev det,förmodligen lite tidigt än här uppe.
Men kommer nog igång snart.
På vägen hem såg vi 2 söta rävvalpar som var orädda & lät sig fotograferas
Var ute en kort sväng igår, jag blev tvungen att avbryta för det ösregnade i en timme, men det är bara att åka tillbaka om några dagar så kanske dom vuxit till sig lite mer.
Det tyckte de hos PEA också när jag klagade på deras dåliga elleveranser så jag föreslog att de skulle köpa mig ett elverk till mig, för kablarna till huset är för att få el inte för inte få el men de ville de inte.
Elen sen cirka 1 timme.
Det tyckte de hos PEA också när jag klagade på deras dåliga elleveranser så jag föreslog att de skulle köpa mig ett elverk till mig, för kablarna till huset är för att få el inte för inte få el men de ville de inte.
Elen sen cirka 1 timme.
Nope, det har jag inte påstått men några gånger har jag vart på Phuket.
Min första resa till Thailand gick till Phuket bla.
Men annars kan jag inte direkt erinra mig att jag påstått att ja vet nåt direkt om det?
Det var dock fint där.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.