Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Äh vafan! Blev uttråkad efter F1 kvalet så hoppade på jonnen och trampade bort till lokala pizzerian :)

IMG_8454.webp

IMG_8451.webp

IMG_8455.webp

IMG_8456.webp

Det finns hopp.
Yr.no har campingväder i kungshamn till helgen i sin rapport.
Så håller det sig så blir det hämta bilen på Torsd 14:30 iväg och handla och packa den, sen bär det av Fred förmiddag.
Men får se osäkra rapporter för smhi säger regn men yr prognoser brukar vara bättre i det området.
1784432715635.webp

Screenshot_20260705_155012_Chrome.webp

Strax packat väskorna färdigt & imorgon hoppar vi i bilen igen och styr mot Tokholm :) Vi ska visst göra stan och träffa kompisar & är ju även en thaifestival i kungsan som ska besökas,veckan avslutas lite mera i min stil med 3 nätter smygjakt på vildsvin runt norrtälje hos min kompis :thumbsup:
Så förhoppningsvis följer det med kött i bilen då vi vänder norrut nästa vecka.

Jag har tvättat idag och lämnade tvättstugan för en timme sedan, nästa gång lär bli i slutet av nästa vecka innan det kommer återvändande från Thailand. Imorgon tar jag tåget till Ystad för att träffa en gammal kollega och snacka gamla minnen. Det är alltid trevligt!

Strax packat väskorna färdigt & imorgon hoppar vi i bilen igen och styr mot Tokholm :) Vi ska visst göra stan och träffa kompisar & är ju även en thaifestival i kungsan som ska besökas,veckan avslutas lite mera i min stil med 3 nätter smygjakt på vildsvin runt norrtälje hos min kompis :thumbsup:
Så förhoppningsvis följer det med kött i bilen då vi vänder norrut nästa vecka.
TBE?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar