Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tänkte dra ner och hälsa på "chefen" i Menton igen men denna gång kör jag ner. Nu första laddstoppet i Maribo strax innan Rödby och färjan över till Tyskland.
Alltid stör mina inlägg efter några öl någon.
Att folk stör sig på mina inlägg på ett forum rör mig inte i ryggen.
Dock spelar jag inte bror duktig, sitter småfet med en daglig öl i handen och klankar på andras alkoholvanor.
Med dina inlägg så kan man lätt tro att det är en dunk hembrännt som gäller för dig.
Helt upp till mig om jag vill sitta och dricka mig full ibland och skriva strunt på ett forum.
Hamnar man på nivå med dig iaf......
30 min promenad till passet varje morgon & kväll och samma bäck som ska passeras utan att plurra
Nu dags för en kopp kaffe igen, en fin morgon med lite kallare och helt vindstilla men exakt noll älgar I kikarsiktet.
Fällt ut några mindre träd bakom stugan tidigare idag & även lagt ut ett nät i älven så imorgon blir det spännande att vittja.
Nu en lutare före kvällspasset.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.