Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har besökt syndens näste idag och inte ryss så långt ögat når. :thumbsup:

IMG_2445.webp
kolla du id kort på alla? så du vet att ej det fanns en ryss där

Tänkte läsa något trevligt om Thailand men det sket sig :laugh2: :laugh2:
20260907_103906.webp
Nästa vecka flyger jag till Thailand så då skall jag ladda upp en bild därifrån iaf.
Sitter och förplanerar resan lite på vakten, kollar lite saker jag och sonen kan hitta på i Bangkok.
I Pattaya/Jomtien blir det bada och handla mat med hem, blir väl till fiskmarknaden och fylla en resväska med blandad torkad havsmat iaf till frugan, kläder och lite elektronik såg att ps5 kontroller var 300kr billigare där än i Sverige plus kan få tillbaka momsen på flygplatsen.
Sen skall jag äta på Shabu shi, indiskt på Terminal och Grillicious, dom saknar man ibland.

Jag håller på och kollar i morgontidningarna och blir förbannad på Aftonbladet som håller på o fiska röster åt MP. Vet ni var är varmt? I Algeriet och Frankrike Spanien, där har det alltid varit varmt på sommaren 555 där hösten börjar i slutet av september era korkade journalister.
Om det var Kiruna skulle man bli förvånad.

Screenshot_20260908_090017_Chrome.webp

Jag håller på och kollar i morgontidningarna och blir förbannad på Aftonbladet som håller på o fiska röster åt MP. Vet ni var är varmt? I Algeriet och Frankrike Spanien, där har det alltid varit varmt på sommaren 555 där hösten börjar i slutet av september era korkade journalister.
Om det var Kiruna skulle man bli förvånad.

Screenshot_20260908_090017_Chrome.webp
Hur menar du dom fiskar röster för MP? Vad kan MP göra för att det inte ska vara rekordvarmt, och inte bara vanligt varmt?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K