Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kom till BKK i morse. Ingen dramatisk resa med Thaiair. Fick vänta länge på bagaget. Arlanda framstår som en småstadsflygplats i jämförelse med Suvan. I BKK har det regnat mycket. På en del gator var det 1 - 2 dm vatten. Främst ett problem för gående med fina skor.
Ute har det regnat mest hela natten & verkar fortsätta ett tag till fast himmelen blivit något klarare.
Men jag får trösta mig med riktigt gott kokkaffe här i kojan.
Ute har det regnat mest hela natten & verkar fortsätta ett tag till fast himmelen blivit något klarare.
Men jag får trösta mig med riktigt gott kokkaffe här i kojan.
Det där är riktigt kaffe har en sån panna och använder den ibland i skogen. Här också regnat hela dan varit ute och är blöt
min fru säger jag luktar orm sen vill hon att jag ska duscha undrar om hon har några baktankar
Det där är riktigt kaffe har en sån panna och använder den ibland i skogen. Här också regnat hela dan varit ute och är blöt
min fru säger jag luktar orm sen vill hon att jag ska duscha undrar om hon har några baktankar
Ja f-n man måste spara på varmvattnet sen när man jobbat ute i regnet luktar kläderna och gubben inte så gott, prova så får vi
höra vad din thai gumma tycker
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.