Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det har varit badkar i detta smala badrum men förra ägaren har klämt in duschdörrar och ett mindre handfat så det blir väldigt trångt både i duschen och när man ska stå vid handfaten. Så nu blir det ny kommod och en ny placering. Tillfälligt monterat för att känna av om placeringen blir ok. Överkant 92 cm är kanske lite högt men det var precis höjden då jag slipper jacka ut för vattenrören i nederkant. Men det kanske blir att sänka ner den några cm i alla fall. Jag måste ändå såga ut för avloppsröret som ska knytas ihop med tvättmaskinsavloppet som sitter på andra sidan toastolen.
Har ingen katt här i Sverige längre eftersom vi bor utomlands 5 månader om året. I Thailand flyttar 2 av svärmors katter in till oss så snart vi kommer ner och stannar mestadels inne i våra hus hela perioden vi är nere. Ser på övervakningskamerorna att dom ibland även när vi inte är där nere går in till oss och sover i huset
Kan jag få "köpa" femtiolappen av dig @uptoyou?
Jag har alla andra sedlar och mynt, men har inte lyckats att få tag i "Femtiolappen" av kung Adulyadej och det är ju en stund sen han gick bort (2016).
Har letat och bett frun att spara en ifall hon får tag i en, att den är lite skrynklig bryr jag inget om men inte "riven".
Ifall ett PM är okej.
Överlevde första natten utan ac. Timing med varmaste natten med bara fläkt sen jag anlände. Hade +28 när jag vaknade vid halv sex tiden. Ny ac på tisdag.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.