Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kan jag få "köpa" femtiolappen av dig @uptoyou?
Jag har alla andra sedlar och mynt, men har inte lyckats att få tag i "Femtiolappen" av kung Adulyadej och det är ju en stund sen han gick bort (2016).
Har letat och bett frun att spara en ifall hon får tag i en, att den är lite skrynklig bryr jag inget om men inte "riven".
Ifall ett PM är okej.
Precis hemkommen från Lotus On Nut. Tog BTS då vi har en station nära. 5 minuters promenad från stationen brukar inte vara en match med två påsar i händerna men idag måste luftfuktigheten legat på över 100%. Fullständigt genomblöt när jag kom hem och det var inte pga något regn
Om en stund ska jag åka och hämta tårta å bjuda mina vänner på det.
Det är nu 33år sedan jag slutade med alkohol och andra sinnespåverkande medel.
Det blev ett helt nytt liv som resultat av det beslutet.
Om en stund ska jag åka och hämta tårta å bjuda mina vänner på det.
Det är nu 33år sedan jag slutade med alkohol och andra sinnespåverkande medel.
Det blev ett helt nytt liv som resultat av det beslutet.
Han var ju med för 15 år sedan på en MPR träff i Götlaborg juh! Satte en vatten värmare i plast på en het platta och skulle koka kaffe vatten hemma hos mannen som dog för ca 5 år sedan vars namn jag har glömt!
Han var ju med för 15 år sedan på en MPR träff i Götlaborg juh! Satte en vatten värmare i plast på en het platta och skulle koka kaffe vatten hemma hos mannen som dog för ca 5 år sedan vars namn jag har glömt!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.