Blev en hel del gjort idag.
Tankat bilen,,,17,24/l för 95. Tackar för det priset.
Ikea så kompisen fick handla där,,sen köpte vi goda bullar på ett cafe.
Bauhaus å köpte fjädrande klämmor så jag kan fortsätta med min modell.
Lunch på Rasta i Mantorp,,en mustig korvgryta.
Utanför såg vi en "hemlig" bil av okänt märke,,,se bild nedan.
Sedan till Elgiganten där jag beställde ny dator.
ELON så kompisen beställde ny spis
Och nu har vi fikat på balkongen och delat på en stor toscabulle.
Om en stund får jag dambesök för jag ska justera ett protokoll.
Puh en sån dag.