Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Den såg ok på videon, hastigheten när står nere och kollar nej, nån annan får åka med dig.
Innan stupet rakt ner stoppar den några sekunder innan fritt fall.
Åkte någon på six flags i Fort Worth Texas där man efter ett tag åkte 90 grader rakt upp och då insåg man att man skulle få åka samma väg tillbaka fast baklänges. Då garvade vi gott :)
 
Åkte någon på six flags i Fort Worth Texas där man efter ett tag åkte 90 grader rakt upp och då insåg man att man skulle få åka samma väg tillbaka fast baklänges. Då garvade vi gott :)
Men ändå, du skall nog göra ett nybesök på Liseberg för i Europa hög standard på attraktioner, restauranger faktist så att du kan betala inträde äta Tyrolens goa schitzel av hög restaurangklass, ta par jäger och ha riktigt kul.
 
Vattenrutchkana går mest neråt.
Dom som kräver dynor går flera upp och ner, man åker nerför sen kraftiga jet som trycker uppför så dom är mer rollercoaster än rutchkana.
 
Är ju ingen ide att man besöker en nöjespark med thailändare. Räcker ju med att vi åker ut på fiske och dom hänger över relingen och spyr 5555
 
Ramayana var jag på en gång med Långeman men då var grabben liten och fortfarande rädd för vatten så jobbade mest med att få honom mindre livrädd 555
Var också där med Långeman, då blev ungarna fast mitt i högsta, för blev vattenbrott, dom vart lite rädda, vi var uppe men så kom vattnet igång igen.
Och Långeman till ungarna låt inte det här bli en rädsla, upp båda 2 nu åk igen och visa att ni behärskar den...
 
Var också där med Långeman, då blev ungarna fast mitt i högsta, för blev vattenbrott, dom vart lite rädda, vi var uppe men så kom vattnet igång igen.
Och Långeman till ungarna låt inte det här bli en rädsla, upp båda 2 nu åk igen och visa att ni behärskar den...
Tror min grabb var 6år när vi var där. Han hade sådan vattenskräck fortfarande så att han knappt vågade duscha. Nä lite överdrivet men inte så mycket. Tagit många pr att bli av med vattenskräcken och den är ännu inte helt borta.
 
Känner lika många svenskar, jag är sjöman och har sett många i mina dagar som inte klarar minsta lilla, inte bara thai.
Okej trodde nästan dom var extra känsliga. Har ju åkt mycket småbåt i Stockholms skärgård, till Gotland, Öland, Åland (egen båt alltså) med många olika människor men inte sett så många sjösjuka. Fast när vi åkte till Öland var det ett jävla pissväder. En finne vi hade med oss blev sjösjuk/fyllsjuk. Vi hängde på honom en flytväst och spände fast honom på badbryggan sedan söp vi och körde vidare 5555
 
Tror min grabb var 6år när vi var där. Han hade sådan vattenskräck fortfarande så att han knappt vågade duscha. Nä lite överdrivet men inte så mycket. Tagit många pr att bli av med vattenskräcken och den är ännu inte helt borta.
Äldste och Långemans Boss var ju lika gamla och båda utmanade väl varandra så dom åkte allt.
Men fick den störste rutchkanan problem, inget vatten och dom fastna rätt i, jag och Långeman fick gå upp hålla ungarna lugna, dom satt mitt i.
Sen när kom ner var dom lite rädda, förståeligt.
Men Långeman sa att nu går ni upp och åker igen, då bekämpar ni rädslan och märker att var inte farligt.
Många år sen, när äldste var runt 7 år gammal.
 
Äldste och Långemans Boss var ju lika gamla och båda utmanade väl varandra så dom åkte allt.
Men fick den störste rutchkanan problem, inget vatten och dom fastna rätt i, jag och Långeman fick gå upp hålla ungarna lugna, dom satt mitt i.
Sen när kom ner var dom lite rädda, förståeligt.
Men Långeman sa att nu går ni upp och åker igen, då bekämpar ni rädslan och märker att var inte farligt.
Många år sen, när äldste var runt 7 år gammal.
Ja Långeman gick ju bort 2018 så ett tag sedan.
 
Okej trodde nästan dom var extra känsliga. Har ju åkt mycket småbåt i Stockholms skärgård, till Gotland, Öland, Åland (egen båt alltså) med många olika människor men inte sett så många sjösjuka. Fast när vi åkte till Öland var det ett jävla pissväder. En finne vi hade med oss blev sjösjuk/fyllsjuk. Vi hängde på honom en flytväst och spände fast honom på badbryggan sedan söp vi och körde vidare 5555
Vi har ju ofta elever med ombord och inget ovanligt.
Helst inte i sjö som vi kan uppleva när 14m vågor är normalfall jämfört med östersjöns 3-5m
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp