Äldste och Långemans Boss var ju lika gamla och båda utmanade väl varandra så dom åkte allt.
Men fick den störste rutchkanan problem, inget vatten och dom fastna rätt i, jag och Långeman fick gå upp hålla ungarna lugna, dom satt mitt i.
Sen när kom ner var dom lite rädda, förståeligt.
Men Långeman sa att nu går ni upp och åker igen, då bekämpar ni rädslan och märker att var inte farligt.
Många år sen, när äldste var runt 7 år gammal.