Nam Falang
Forumveteran
Jo Nordsjön ja men när vi fiskat utanför Sattahip så är det ju knappt vågor att prata om.Vi har ju ofta elever med ombord och inget ovanligt.
Helst inte i sjö som vi kan uppleva när 14m vågor är normalfall jämfört med östersjöns 3-5m