!6 miljoner turister

 
Ja är det lika mycket "drag" i Holmens by som i hans slutledningsförmåga så har vi inte en chans.
Nu är det så att en feltolkning har man väl rätt att göra, hade inte ett dugg med slutledningsförmåga att
göra utan mer att läsa in för snapt.
Men är ju roligt att det roar dig.
Får väl se nästa gång TAT reviderar sina siffror.
 
Nu är det så att en feltolkning har man väl rätt att göra, hade inte ett dugg med slutledningsförmåga att
göra utan mer att läsa in för snapt.
Men är ju roligt att det roar dig.
Får väl se nästa gång TAT reviderar sina siffror.
Är det draget som gör att du läser för snapt?


Sorry, kunde inte låta bli 55555
:reta:
 
Sen var det om turismen kan återgå som normalt i Maj, det är 1 vecka kvar till Maj.
Man pratar på att lätta på restriktionerns och öppna upp vissa butiker veckan som kommer.
Tror det är lång väg att vandra innan vi ens har flyg och kan resa fram och tillbaks till Thailand.
Dom lär ju inte öppna upp och släppa in utlänningar nu och få in smittan igen om dom nu fått kontroll på den, innan det blir under kontroll i andra länder också.
Hoppas kunna komma hem i mitten av Juni men känns osäkert.
Får se vad Thailand gör när deras ekonomi kraschar i Maj pga att dom tagit i med striktare åtgärder än dom har råd med.
 
Sagt det förut roligt att det roar dig i dessa svåra ekonomiska tider som du lever i.
Men nu skall jag roa mig själv, var för femton minuter sedan och köpte ett helrör, i dessa torkans tider.
Behövde du gå å köpa en flaska fulsprit som du ska roa dig med på en söndag?
Är tyvärr så för många falanger här att alkoholen blir deras bästa vän.
Själv har jag knappt reflekterat på förbudet att sälja alkohol.
Har några Leo i kylen som snart går ut i datum, funderar på att ge bort dom till nån törstig stackare.
 
Behövde du gå å köpa en flaska fulsprit som du ska roa dig med på en söndag?
Är tyvärr så för många falanger här att alkoholen blir deras bästa vän.
Själv har jag knappt reflekterat på förbudet att sälja alkohol.
Har några Leo i kylen som snart går ut i datum, funderar på att ge bort dom till nån törstig stackare.
Nä nu far du med osanning kapitalet börjar tryta, Därför ingen ny sprit.
 
Nä nu far du med osanning kapitalet börjar tryta, Därför ingen ny sprit.
Har 2 lådor med 20 år gammal rom ståendes så va ska jag med ny sprit till?
Men så länge nedstängningen varar låter jag spriten stå, kan hålla mig tills allt öppnar igen.
Men jag har också shoppat dricka idag, brukar köpa dessa på 7/11 för 25 baht st men hittade 6 pack på på G Antung för 59 baht så köpte det dom hade på hyllan.
Bra med välfärdskortet nu när ekonomin e så trög.. 55555

IMG_20200419_165221.jpg
 
Har 2 lådor med 20 år gammal rom ståendes så va ska jag med ny sprit till?
Men så länge nedstängningen varar låter jag spriten stå, kan hålla mig tills allt öppnar igen.
Men jag har också shoppat dricka idag, brukar köpa dessa på 7/11 för 25 baht st men hittade 6 pack på på G Antung för 59 baht så köpte det dom hade på hyllan.
Bra med välfärdskortet nu när ekonomin e så trög.. 55555

IMG_20200419_165221.jpg
Kul du har fått smak för findricka, 2016-2017 var det bara Sang Som som höjdes till skyarna vid plattan.
Ibland i en påse under bordet.... hahaha
Nyrik??

Testa denna, det är den vi har bästa här.

Don_Papa_10_b99c037a-129d-4b8b-b46e-817e2f088756_1024x1024.jpg
 
Kul du har fått smak för findricka, 2016-2017 var det bara Sang Som som höjdes till skyarna vid plattan.
Ibland i en påse under bordet.... hahaha
Nyrik??

Testa denna, det är den vi har bästa här.

Don_Papa_10_b99c037a-129d-4b8b-b46e-817e2f088756_1024x1024.jpg
Påsen under bordet kör jag fortfarande med de dagar då det bara säljs Chang och inget starkare. Gäller å ha lite koll på kinesen bara när man häller upp, inte alla som lärt sig det.
Den kanske är god den där don Papa men varför en snodd bild från nätet?
 
Kul du har fått smak för findricka, 2016-2017 var det bara Sang Som som höjdes till skyarna vid plattan.
Ibland i en påse under bordet.... hahaha
Nyrik??

Testa denna, det är den vi har bästa här.

Don_Papa_10_b99c037a-129d-4b8b-b46e-817e2f088756_1024x1024.jpg
När det gäller @nmax så handlar det bara om månader sen Sang Som höjdes till skyarna.
Åtskilliga inlägg man läst där han höjt Sang Som till skyarna och att han inte betalar extra när det finns bra inhemskt billigt.
Åktskilliga diskussioner han haft med Legolas om Sang Som vs Bacardi, som man minns där @nmax har gått hårt på att Sang Som är den enda prisvärda Rummen.

För egen del tycker jag fortsatt Sang Som med is och sodavatten är helt ok, grogg med sötdricka har jag aldrig vart förtjust i.
Dyrt findricka drack jag förr innan man flyttade ner och första tiden här nere men inte längre när det gäller starkare varor.
Har inte köpt med en flaska hem från taxfree heller på många år.
Captain Morgan är skitdricka som man mixar 50/50 med i en petflaska och sätter sig bakom skolan och super upp som tonnåring ;)
 
När det gäller @nmax så handlar det bara om månader sen Sang Som höjdes till skyarna.
Åtskilliga inlägg man läst där han höjt Sang Som till skyarna och att han inte betalar extra när det finns bra inhemskt billigt.
Åktskilliga diskussioner han haft med Legolas som man minns där @nmax har gått hårt på att Sang Som är den enda prisvärda Rummen.

För egen del tycker jag fortsatt Sang Som med is och sodavatten är helt ok, grogg med sötdricka har jag aldrig vart förtjust i.
Dyrt findricka drack jag förr innan man flyttade ner och första tiden här nere men inte längre när det gäller starkare varor.
Har inte köpt med en flaska hem från taxfree heller på många år.
Captain Morgan är skitdricka som man mixar 50/50 med i en petflaska och sätter sig bakom skolan och super upp som tonnåring ;)
Lätt överdrift det du skriver men visst är Sangsom helt ok för sitt pris, tycker jag absolut. Men Morgan för ganska precis dubbla pengen är bättre.
Men ingen av dem går ju att jämför med riktig rom typ ron esclavo xo cask, nu snackar vi helt plötsligt gott och ordet prisvärt finns inte med bland vokabulären.
Men eftersom den inte finns att köpa här så får det bli Sangsom å Morgan när man ska bli full, esclavon smuttas bara på vid spec tillfällen men satan så gott, är du i Sverige så passa på å köp en flaska å njut.
Serveras rumstempererad utan varken is eller annat.
 
När det gäller @nmax så handlar det bara om månader sen Sang Som höjdes till skyarna.
Åtskilliga inlägg man läst där han höjt Sang Som till skyarna och att han inte betalar extra när det finns bra inhemskt billigt.
Åktskilliga diskussioner han haft med Legolas om Sang Som vs Bacardi, som man minns där @nmax har gått hårt på att Sang Som är den enda prisvärda Rummen.

För egen del tycker jag fortsatt Sang Som med is och sodavatten är helt ok, grogg med sötdricka har jag aldrig vart förtjust i.
Dyrt findricka drack jag förr innan man flyttade ner och första tiden här nere men inte längre när det gäller starkare varor.
Har inte köpt med en flaska hem från taxfree heller på många år.
Captain Morgan är skitdricka som man mixar 50/50 med i en petflaska och sätter sig bakom skolan och super upp som tonnåring ;)
Lustigt att du hyllar Sangsom men sågar Cpt Morgan. Dom går ju rätt mycket i samma halvsöta stil men Morgan är lenare å inte lika frän. Lite förenklat så är Morgan en förfinad Sangsom.

Eller jämför du med den mörka Cpt Morgan? Den e vedervärdig. Spiced Gold ska det vara. Köp rätt sort och inse att Sangsom bara e partysprit när man bjuder polarna :reta:
 
Lustigt att du hyllar Sangsom men sågar Cpt Morgan. Dom går ju rätt mycket i samma halvsöta stil men Morgan är lenare å inte lika frän. Lite förenklat så är Morgan en förfinad Sangsom.

Eller jämför du med den mörka Cpt Morgan? Den e vedervärdig. Spiced Gold ska det vara. Köp rätt sort och inse att Sangsom bara e partysprit när man bjuder polarna :reta:
Jag har inte sågat cpt morgan?
Men kallar inte cpt morgan findricka.
Sang Som köper jag för jag är prismedveten 555555.
 
Det är inte den som är höjd till skyarna.
Den mer lagrade och exklusiva Don Papa kostar 6000 THB och är svår att få tag på och en vanlig Captain Morgan köper man för 300 THB.
Alldeles för mycket för båda sorterna.
Jag är utan värlfärdkort.
Tanduay 5 årig för 70 THB slår både Captenen och Sang Som.

Vad är dom två lådorna 20 årig rom av för märke?
 
Det är inte den som är höjd till skyarna.
Den mer lagrade och exklusiva Don Papa kostar 6000 THB och är svår att få tag på och en vanlig Captain Morgan köper man för 300 THB.
Alldeles för mycket för båda sorterna.
Jag är utan värlfärdkort.
Tanduay 5 årig för 70 THB slår både Captenen och Sang Som.

Vad är dom två lådorna 20 årig rom av för märke?
Tanduay verkar vara en Phil variant av Sangsom, billig fylla.
Men vet ju vilken typ av mat du gillade här så tror inte att vi har samma smak om en säger, du trivdes väl rätt bra uppe i Isaan?..
 
Jag har inte sågat cpt morgan?
Men kallar inte cpt morgan findricka.
Sang Som köper jag för jag är prismedveten 555555.
Inte sågat?
"
Captain Morgan är skitdricka som man mixar 50/50 med i en petflaska och sätter sig bakom skolan och super upp som tonnåring"
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp