Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

En verklig felbeställning....

Köttgryta blev strimlad buffalomage.

På med glasögonen nästa gång...

20200217_130104_copy_1354x1444.jpg
Blir det tuggmotstånd?

Nu har jag varit så lojal mot salladen, att en barnpizza va oundviklig:D:Dtror @Samet har klämt en å annan på Edas grill;)
Helt ok pizza för den som är i närheten:)

20200218_111518.jpg

Jo, vi har väl träffats där två gånger?
Blir tyvärr för ofta, så jäkla enkelt när kontoret ligger precis bredvid. Så de dagar jag är på Göteborgskontoret är det lätt att hamna där...

Gumman är delad mellan de två ställerna du provat, på den första du besökte vill hon ha kebabsallad, på den ni nu är vill hon ha kebabrulle Hawaii.

Kebabpizza med sallad på från ställe nr. 2

Föredrar nog första stället jag testade men träffade på en kollega inne på Da Mile som tycker att den är bäst. Hur som helst är det nog bara nyttigt att det nu blir lite omständigare att käka pizza än att bara öppna dörren "varje dag" :)

Det stämmer att det var en Maggan Special. Jag tror att valet av fläskkött till kebaben där var ett misstag, det smakade inte direkt som fläskkarré brukar eller så är det mina smaklökar det är fel på.

Föredrar nog första stället jag testade men träffade på en kollega inne på Da Mile som tycker att den är bäst. Hur som helst är det nog bara nyttigt att det nu blir lite omständigare att käka pizza än att bara öppna dörren "varje dag" :)

Det stämmer att det var en Maggan Special. Jag tror att valet av fläskkött till kebaben där var ett misstag, det smakade inte direkt som fläskkarré brukar eller så är det mina smaklökar det är fel på.
Jag vägrar pizzan på da Milla, bättre att åka till Bella Mia i nödinge ;)

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar